Villstyring Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Det stemmer ;) Men fisting i rassen som flere over her tenner på, det blir litt for mye for meg.. FISTING I RÆVA høres ikke særlig innbydende ut for min del heller... Er liksom en grunn til at jeg hadde detta tegna på baksia av russebuksa mi i 2007: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 var en i klassen min som bomma litt med de derre adgang forbudt greiene. han hadde adgang forbudt på lomma foran og fri entrè bak:D blei mobba godt han ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 (endret) var en i klassen min som bomma litt med de derre adgang forbudt greiene.han hadde adgang forbudt på lomma foran og fri entrè bak:D blei mobba godt han ja Da fikk han vel mye oppmerksomhet av det samme kjønn med en annen legning enn han.. ;) Ingen som har opplevd noe grisete i jula, iom at det har vært en del fridager osv? :o Detta skjedde for en stund sia, men like interessant for det.. Når man har seg i en forbanna campingvogn, så SJEKK AT STØTTEBEINA ER NEDE!!! Vogna jeg har erfaring med gynga som f, men støttebeina var faktisk nede.. så den var nok bare meget ustabil.. ganske ekkelt egentlig.. tør ikke tenke på hva som kunne ha skjedd... :p Endret Januar 2, 2010 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 HAHA!! Vanvittig.. Ingen flere som har noen morsomme historier?:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Du har vel plenty med historier å dele du vel? Siden ingen andre har det? ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Du har vel plenty med historier å dele du vel? Siden ingen andre har det? ;) Synes det er bra lame at ingen andre har noen stories, men.. Jeg har da opplevd en av de mest naturlige konsekvensene av å ha seg...... :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Unge sier du? ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Unge sier du? ;) Jepp... Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Hørt no rykter om det ja... ;) Grattis da ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Hørt no rykter om det ja... ;) Grattis da ;) Hørt no rykter? hva faen :p Har ikke folk no bedre å snakke om... :p haha Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Haha:) Oppgir ingen kilder ;) Var det et uhell eller? :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 (endret) Haha:) Oppgir ingen kilder ;) Var det et uhell eller? :P Var ikke planlagt, nei.. Men er jo stas uansett!:) Nå kan jo hvem som helst finne ut det der på nettby-profilen min uansett, så det plager meg ikke det minste.. :p Endret Februar 28, 2010 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Emergency shipment of condoms headed to Olympic athletes Health officials in Vancouver have already provided 100,000 free condoms to the roughly 7,000 ahtletes and officials at the Games. That's about 14 condoms per person. But as of Wednesday, those supplies started running dangerously low. ........ Free condoms first started to be distributed at the Olympics in Barcelona at the 1992 Games. This appears to be the first time that a shortage has struck the Games.[/Quote] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Emergency shipment of condoms headed to Olympic athletes Sporty gjeng.. haha.. For forhåpentligvis å vekke tråden litt.. Noen som vil fortelle om deres (villeste) fantasier? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg