Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Dæven som det skjer ting i tråden her da:D ARTI! Hvem leder den interne konkurransen da? Er det Rabies med lekeplassen eller Incognito med det.. ehhm.. moderne busskuret? Ingen som har holdt på i bil her? :O Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 tipper de fleste her har prøvd i bil jeg... hehe =P mine flauser holder jeg for meg selv ass.. haha =P Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 tipper de fleste her har prøvd i bil jeg... hehe =P mine flauser holder jeg for meg selv ass.. haha =P Blir ikke no moro når folk holder flausene for seg selv da, Kim!:D -------------------------------- Hva slags bil/er har folk hatt seg i da?:P Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Dæven som det skjer ting i tråden her da:DARTI! Hvem leder den interne konkurransen da? Er det Rabies med lekeplassen eller Incognito med det.. ehhm.. moderne busskuret? Ingen som har holdt på i bil her? :O Pff, busskur. Det sto i en park jo. Og bil? Det er jo rangert rett over senga jo ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Pff, busskur. Det sto i en park jo. Og bil? Det er jo rangert rett over senga jo ;p Hva skal man kalle den tingen du hadde deg i da? :P Det med bil er jo bare arti! Kan være mye rart der å vettu..:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Blir ikke no moro når folk holder flausene for seg selv da, Kim!:D-------------------------------- Hva slags bil/er har folk hatt seg i da?:P På og i en viss Volvo 240 Turbo og i en Audi A4;) M3en har ikke blitt skittnet til enda, men det kommer! Tok x'en en gang å bar ho ut i bilen fra soverommet kliss naken, bilen sto i garasjen da. Hadde det komt folk da så hadde den blitt rimelig vanskelig å bortforklare :P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 tipper de fleste her har prøvd i bil jeg... hehe =P mine flauser holder jeg for meg selv ass.. haha =P Kanskje best det. hehe.. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Blir ikke no moro når folk holder flausene for seg selv da, Kim!:D-------------------------------- Hva slags bil/er har folk hatt seg i da?:P VI VIL IKKE VITE DET! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 På og i en viss Volvo 240 Turbo og i en Audi A4;)M3en har ikke blitt skittnet til enda, men det kommer! Tok x'en en gang å bar ho ut i bilen fra soverommet kliss naken, bilen sto i garasjen da. Hadde det komt folk da så hadde den blitt rimelig vanskelig å bortforklare :P hehe! hah:D Moro! PÅ en 240? panseret da sikkert.. :P Håper for hennes skyld at det ikke var kaldt ute..! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 har vel en del og fortelle.. men sia jeg VET at folk her inne kjenner/vet hvem dama mi er.. så sier jeg ikke så masse:P kan nevne h&m, prøverom.. glemte tia.. kom ut 15 min etter stengetid:P fikk også kommentar ifra mamma for 4 uker sia ca.. "sånne nattlige aktiviteter, det kan dere være litt mer forsiktig med! vi hører det godt oppe her, og det høres sikkert fryktelig godt ned også!" :P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 har vel en del og fortelle.. men sia jeg VET at folk her inne kjenner/vet hvem dama mi er.. så sier jeg ikke så masse:P kan nevne h&m, prøverom.. glemte tia.. kom ut 15 min etter stengetid:P fikk også kommentar ifra mamma for 4 uker sia ca.. "sånne nattlige aktiviteter, det kan dere være litt mer forsiktig med! vi hører det godt oppe her, og det høres sikkert fryktelig godt ned også!" :P Hehe, har hørt det er mange som har sansen for prøverom.. Fort gjort å glemme tia da ja!! Er jo bare å komme med historier, er noen her inne som vet godt hvem både jeg er og hvem min ''utkårede'' er;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hva skal man kalle den tingen du hadde deg i da? :PDet med bil er jo bare arti! Kan være mye rart der å vettu..:D Google veit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/11/nyheter/gjovik/innenriks/skader/4006556/ ikke prøv plumbo som glidemiddel. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Google veit ;) Nokon kallar det for lysthus. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Google veit ;) Kult. Da er det paviljong og lekeplass som er de særeste stedene hittil :P http://www.dagbladet.no/2008/12/11/n...kader/4006556/ ikke prøv plumbo som glidemiddel. Han mente ikke å skade ''kompisen sin'' nei.. sier seg sjøl at du skader noen når du heller noe etsende ned i buksa på dem da! Får seg ikke på en stund den karen der tror jeg:( Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg