Gjest Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Aulaen på VGS. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hah:D Moro!PÅ en 240? panseret da sikkert.. :P Håper for hennes skyld at det ikke var kaldt ute..! Tror ikke det var midt på sommeren, men panseret på en turbobil er jo varmt og godt;) Bare plassere ho på den sida turboen er plassert så :D Vil ikke komme ut med for mye historier her jeg heller, da jeg ikke har lakt sjul på min identitet og folk her inne vet hvem jeg er...såååå..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ingen "piloter" her altså??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hehe... er vel noen som vet godt hvem jeg er, men det gir jeg faan i:D Hva mener du med ''piloter''? :P Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Noen som har hatt seg på fly :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Aulaen på VGS. :P Du leder! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Noen som har hatt seg på fly :D ååå.. det burde jeg ha skjønt... Eneste kjøretøyet/framkomstmiddelet jeg har hatt meg i er bil..:P Pasient leder konkurransen, folkens! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hva er en aula? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Noe ala dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Skurk: En aula er en svær hall.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hmm...i en bobil... svigermor på den andre siden av forhenget, 1,5 m unna.. Kunne ikke blunke uten at vogna dissa. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Aulaen på VGS. :P Leste ikke noe om det på nyhetene, så den kan umulig ha vært fullsatt.. :) ----- Morsom tråd. Og litt bilrelatert for de fleste :D ----- Uansett, dette er jo anonymt, og egentlig mer uskyldig enn det virker som, så forteller like gjerne en pasienthistorie.. Vi fikk inn en jente på Legevakten som sto oppført med spørsmål om "Kuler i vagina?", hvorpå en ung lege hopper opp og sier: "Den undersøkelsen tar jeg!" Vi tenkte umiddelbart at hun hadde puttet noe leketøy oppi der (:D) Men stemningen ble skrudd ned noen hakk, i det vi geleidet henne inn, og fikk høre at hun bekymret seg for (alt annet enn et fremmedlegemer dyttet opp med vilje,..men mer for) kreftkul. :( Vel, jenta opp i gyn-stolen, rompa ut mot kanten, og legen undersøker....og kremter.. Så sier han: "Vel, du trenger ikke bekymre deg. Kulen er ikke farlig. Du har bare funnet g-punktet ditt!" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hahaha :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Leste ikke noe om det på nyhetene, så den kan umulig ha vært fullsatt.. :) ----- Morsom tråd. Og litt bilrelatert for de fleste :D ----- Uansett, dette er jo anonymt, og egentlig mer uskyldig enn det virker som, så forteller like gjerne en pasienthistorie.. Vi fikk inn en jente på Legevakten som sto oppført med spørsmål om "Kuler i vagina?", hvorpå en ung lege hopper opp og sier: "Den undersøkelsen tar jeg!" Vi tenkte umiddelbart at hun hadde puttet noe leketøy oppi der (:D) Men stemningen ble skrudd ned noen hakk, i det vi geleidet henne inn, og fikk høre at hun bekymret seg for (alt annet enn et fremmedlegemer dyttet opp med vilje,..men mer for) kreftkul. :( Vel, jenta opp i gyn-stolen, rompa ut mot kanten, og legen undersøker....og kremter.. Så sier han: "Vel, du trenger ikke bekymre deg. Kulen er ikke farlig. Du har bare funnet g-punktet ditt!" :) Hehe, artig historie!Man har da hørt om jenter som har dratt på legevakta fordi de har lekt seg med en skrelt banan også da :P Som knakk! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er det virkelig så vansklig å få den ut? Eller blir de bare redde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg