Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet

Villstyring

Anbefalte innlegg

Ferska en i klassen min på barneskolen med tissen, slå denne, nedi nintendoen...

Ferska han her flere ganger og... Blant annet når han sto og tissa i akvariet... Og så gjorde han det samme inn vinduet til rektor... Og ut fra verandaen på rekkehuset han bodde i... Og på teppet i gangen på barneskolen...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ferska en i klassen min på barneskolen med tissen, slå denne, nedi nintendoen...

Ferska han her flere ganger og... Blant annet når han sto og tissa i akvariet... Og så gjorde han det samme inn vinduet til rektor... Og ut fra verandaen på rekkehuset han bodde i... Og på teppet i gangen på barneskolen...

Nintendoen!! Den er faen meg eid asså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, Rabies...!! Hørte om no karer som var stygge mot kompisen sin å.. de lagde kake med ''melis-glasur'' til'n:D

Han med maisboksen og han med Nintendon osv kunne ha trengt en sånn:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763382

Koster ikke såååå mye mer enn en maisboks og er billigere enn en Nintendo! :P

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, Rabies...!! Hørte om no karer som var stygge mot kompisen sin å.. de lagde kake med ''melis-glasur'' til'n:D

Han med maisboksen og han med Nintendon osv kunne ha trengt en sånn:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763382

Koster ikke såååå mye mer enn en maisboks og er billigere enn en Nintendo! :P

Ghaaa!! Æsjogfysjogfyttifaen! Jeg hadde faenmeg banka dem opp og voldtatt dem med et balltre:puke:

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte om en lærer som hadde fått vaska tannbørsta si i en fellesdo og så hadde noen elever "levert" i colaen hans.. fordi han var så slem mot dem.. om det er sant veit jeg ikke, men dem er ikke type som ljuger som fortelte detta. Uansett, drøyt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider