Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slettet pga farlige opplysninger.

 

en lang historie, gjort kortere om en venn som var i thailand, begynte kvelden med drekking på hotellet, tok kvelden videre ut på byen og fant seg etter ikke lang tid ei dame som han syns var grisefin (tydligvis ølbriller) blei litt småklining og klåing fra hu sin side. Kvelden gikk videre hjem mot hotellrommet og på veien ditt fikk han masse tilrop fra folk på språk han ikke skjønte en dritt av så tenkte ikke mere på det,Så var de framme på rommet og klær datt av, hu sugde han en god stund før han ville ha seg litt fi*** men i det han skulle ta dama så snudde a seg og dro fram litt glidemiddel fordi hu ville ha den i 2rn. greit tenkte han og satte i gang, når han følte seg ferdig der ville han foran men fikk seg ett lite sjokk når han skulle "putte`n" inn fordi der var det en pi^**, han stod der bare sjokkert og ikke visste hva han skulle gjøre før hu/han/det løp ut av rommet. HAHA PWNED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH!:D

Varierer fra tøs til tøs det der :P

 

 

4 dager med fri ja.. og 3 uker med hællvete--> i så fall faker du no jævli!;)

-----------------------------------------

 

Må forresten legge til en historie jeg kom på i farta.. (For ordens skyld: denne handler ikke om Skurk..)

Jeg dreit meg skikkelig ut under en ''hyrdestund'' en gang da jeg presterte å spørre vedkommende hvordan man egentlig lagde pannekakerøre..(klarer aldri å huske oppskrifta i hue:P)

Da var det en som ble sur kan du si..

 

Men nå skal vi ha en liten, intern ''konkurranse'' her.

Hvem som har hatt seg på det særeste/mest spesielle stedet.:D Kom med bidrag!

 

Utslaget på hull 11 på Asker golfbane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så latterlig bra.

 

Hadde garantert ramma inn det brevet om jeg hadde fått noe sånt. Om jeg noen gang blir busta for og knulle på offentlig plass, så skal den bota rammes inn :P

 

 

Hehe, var ikke du i samme kontigent som meg på hvuv, eller var du etter? I hvertfall, var en same i KpBTr1 som fikk wankebot på rekrutten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha mye bra :D

 

har heldighvis ikke blitt bøsta for mye , men har en fin tendens til å bøste folk for kødd på fester....

 

den ene gangen var det et vennepar som vi fant ut at hadde sex på rommet til hu jeg var sammen med så vi samla de fleste på festen å storma inn... stakkar kammeraten min som var i full gang drøste ut av senga helt naken forran allesammen hehe :)

 

 

senere på kvelden blei festen storma av politi med mp5 så var litt av en kveld :D

 

en annen gang med en annen kompis så fant meg og en jeg ble kjent med på festen vi var på ut at vi skulle forstyrre to stykker som holdt på å knulle. Vi tusla rolig inn i rommet de var og slang oss ned på hver vår side av de som holdt på og begynte å prate med hu som blei knulla å spurte hu om det var digg og om hu muligens ville finne på noe annet med oss istede... hehe skulle sett tryne på han som holdt på med hu ( kammerat av meg ) rimelig forbanna og flau :D

 

 

 

meg og x har "håppa" på trampolina som står midt på tomta med god utsikt for alle naboene midt på dagen .. det er jo litt morro :)

 

emmm..... bilen på skogsvei med turgåere :)

 

fest er håpløst med de vennene jeg har .... de er litt for avslappa rundt nakene mennesker trur jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ikke du i samme kontigent som meg på hvuv, eller var du etter? I hvertfall, var en same i KpBTr1 som fikk wankebot på rekrutten! ;)

 

KP.B, Tropp 2, januar 08 til juli 08. Hørte ikke noe om wankebot, og jeg var også i KP.B :P

 

Var forøvrig en kar som ble busta for og wanke på dassen. Han hadde glemt og låst døra, så kommer en fyr fra troppen min inn, drita full og river opp døra.

 

"KA I SVARTE HÆLVETTE?! DRÆG TEL DÆ KUKEN GUTT!"

 

Var du inne samtidig som meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår