volvo-r-sport Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Da kan jeg meddele at jeg i dag har gått til innkjøp av en ener golf. Henter den til lørdag. Det er en "rustrød" 82 mod GTD 2 dørs, står rabbit på sidene og greier... Motoren starter ikke så planen er å sette inn en TDI motor jeg har stående, muligens skal jeg avslutte trimprosjektet av den med større dyser, turbo osv så det blir ca 160hk i den. Har også lyst til å prøve bredda plåtfelger på den i 15 tom eller noe. Bilens navn er "gunnar" med sånn skarre R, siden forrige eier heter gunnar. Dama skal ha bilen så ikke forvent noe helt skamsenka noe med kusehårpasning mellom dekk og skjerm. Kommer bilder når jeg har dratt den med hjem. Ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg