onkelskrue Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Skal ta av bunnpanna for å skifte oljepumpe og rense oljesila. Må jeg ha ny bunnpannepakning når jeg tar den på, eller kan jeg bruke den gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Dette vet brunerune alt om :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ville nok kosta på ny bunnpanne pakning når du først har det oppe. Den har litt trykk på seg å er noen år gammel. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiTurbo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøp ny pakning du !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Det er jo et hælvete å få av den bunnpanna jo? Så jo ut som om jeg måtte av med traversen fremme?? Og det gadd jeg ikke, var sent nok som det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe det er et sant helvete .... senk traversen og hev motoren det du klarer :) ny pakning og pasta er lurt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Som sagt før, så ville jeg bytte oljepumpa fordi tikkinga har kommet tilbake etter at kjedestrammeren ble byttet for ikke så veldig lenge siden. Fikk da ikke gjort det, men jeg fikk jo hvertfall bytta olje og tok sånn en innvendig motorrens. Etter dette har ikke bilen tikket noenting. Tror ikke det har en dritt med oljepumpa å gjøre egentlig.. hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Som sagt før, så ville jeg bytte oljepumpa fordi tikkinga har kommet tilbake etter at kjedestrammeren ble byttet for ikke så veldig lenge siden. Fikk da ikke gjort det,men jeg fikk jo hvertfall bytta olje og tok sånn en innvendig motorrens. Etter dette har ikke bilen tikket noenting. Tror ikke det har en dritt med oljepumpa å gjøre egentlig.. hmm Bare å måle oljetrykket det. Ingen vits i å bytte pumpe hvis den gir rett trykk... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Bare å måle oljetrykket det. Ingen vits i å bytte pumpe hvis den gir rett trykk... Har målt oljetrykket der jeg kjøpte bilen også, på Toyota merkeverksted målte de 2,5 bar på tomgang og 6 bar på turtall. De sa at de trodde det var normalt, men da de ringte og snakka med Audi Gromstad så sa de at dette var litt lavt... Så da er det ikke så lett å vite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg