Gå til innhold

Pickup?Billig men "Ny" i god stand?

Ranger emnet

comadore

Anbefalte innlegg

det får du ikke til den prisen, kjøp heller gammel og grom 4x4 som patrol,hilux,landcruiser evt liknende..

Jeg har en bra 89 pajero 2.5tdi til salgs, nylig eu godkjent osv. til dine priskriterier.

nyere 4x4 koster flere hundretusen desverre.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pickup er dyrt.

Jeg mener nå at Hilux er noe av det bedre, dem går ikke bra, men med normalt vedlikehold så er de udødelige, tar seg godt fram.

Bakdelen er at en bra 87-88 mod ligger oppunder 40 tusen, nyere modellene er dyre de også.

Men hadde jeg hatt 40 tusen og sku hatt pickup så hadde jeg nok kjøpt en 87-88 hilux.

89 så kom det nye karosseriet, der har man også delt forstilling, men de ekke så holdbare.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bruke bilen til?

Pickup er utrolig kjekt, bare kasta alt på plan.

Har hatt flere hiluxer og flere landcruisere, hatt landcruiser lj70 med litt store hjul og greier, en jævel til og ta seg fram, det kan biring skrive under på, han skreik som ei kjerring ihvertfall.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper da ikke pickup med bensinmotor. Er du ikke bra mann, åssen skal det gå når man har motor rommet fult av vann da, en 4 hjulstrekker må jo kunne brukes.

Kjøp deg en hilux, 87-88, ser litt gammal ut, men få på veltebøyle med no lamper, en vinsj, heise 3-4 tommer og no 33 tommere, da ser den tøff ut, går ikke så bra, men sleng på en turbo så blir den ikke så altfor treg, har kjørt ifra saab 900 turbo med landcruisern min, men det har kansje no med satsning og gjøra. he he

Jeg har kjørt ihjel mange biler, men hilux og Landcruiser er noen seige jævler, har sliti med og få tatt liv av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper da ikke pickup med bensinmotor. Er du ikke bra mann, åssen skal det gå når man har motor rommet fult av vann da, en 4 hjulstrekker må jo kunne brukes.

Kjøp deg en hilux, 87-88, ser litt gammal ut, men få på veltebøyle med no lamper, en vinsj, heise 3-4 tommer og no 33 tommere, da ser den tøff ut, går ikke så bra, men sleng på en turbo så blir den ikke så altfor treg, har kjørt ifra saab 900 turbo med landcruisern min, men det har kansje no med satsning og gjøra. he he

Jeg har kjørt ihjel mange biler, men hilux og Landcruiser er noen seige jævler, har sliti med og få tatt liv av dem.

kan skrive under på at det du sier stemmer:) var noe over middels satsing...hehehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er en bra mann.. hadde aldri vurdert å kjøpe pickup med bensin selv! MEN dette jeg sa om bensinmotor var bare et forslag siden han ikke hadde all verdens penger å rutte med! skjønner? eller må jeg lirke det inn med spett å slegge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst må man ha bensinmotor.. Gjerne 8,2L V8 :)

Så må den jo se sånn ut:

0803st_01_z+1989_gmc+hauling.jpg

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider