Gå til innhold

Forza Motorsport 2: Kjøretråd | Neste treff planlegges!

Ranger emnet

Hoccy

Anbefalte innlegg

Siden det igjen har oppstått interesse for dette spillet så kan vi prøve å få til noen kjøretreff, som vi hadde for ett og et halvt år siden rett etter spillet ble lansert.

Det første du må sjekke om du vil være med er at du har Xbox Live Gold. Har du ikke dette, får du ikke kjørt med andre.

For det andre, må du ha mitt gamertag (navn), Hoccy i vennelista di om du vil være med på de offisielle kjørekveldene. Får du opp ei melding om at vennelista mi er full, så send meg bare ei melding.

Sjekk også NAT-en deres, fordi den bør være open for at dere skal slippe problemer med å være med.

Bruk også mic om du har, for da blir det bare enda morsommere.

Neste offisielle treff er ikke planlagt enda, men jeg har lyst til å holde en konkurranse neste gang. Forhåpentligvis neste helg.

Kanskje kan vi også arrangere små konkurranser med tilsvarende premier. Forslag mottas med takk!

Dessuten, skal dere ut og kjøre live? Post her så vi andre også kan være med.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har problemer med NAT, har kjøpt trådløst nettverkskort til 360's så den sku slippe alle routerene å kobles så direkte som mulig, forwarda portene til XBL inne på routeren, og inne på NextGenTel sine side, og fortsatt så er den strict... får vel prøve å ringe til NextGenTel imårra å høre om portene er helt blokka eller no...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det igjen har oppstått interesse for dette spillet så kan vi prøve å få til noen kjøretreff, som vi hadde for ett og et halvt år siden rett etter spillet ble lansert.

Det første du må sjekke om du vil være med er at du har Xbox Live Gold. Har du ikke dette, får du ikke kjørt med andre.

For det andre, må du ha mitt gamertag (navn), Hoccy i vennelista di om du vil være med på de offisielle kjørekveldene. Får du opp ei melding om at vennelista mi er full, så send meg bare ei melding.

Sjekk også NAT-en deres, fordi den bør være open for at dere skal slippe problemer med å være med.

Bruk også mic om du har, for da blir det bare enda morsommere.

Når det gjelder til helga, så må det bli lørdag for min del, sånn i 16-tida. Her må folk komme med hva som passer for dem selv, så kan vi si noe sikkert i morgen.

Kanskje kan vi også arrangere små konkurranser med tilsvarende premier. Forslag mottas med takk!

Dessuten, skal dere ut og kjøre live? Post her så vi andre også kan være med.

har du planlagt noe? eller logger man på serveren din kl 16 åsså starter man 16,10 ca??? får att folk skal rekke å logge seg inn på racet?

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du planlagt noe? eller logger man på serveren din kl 16 åsså starter man 16,10 ca??? får att folk skal rekke å logge seg inn på racet?

Sjekk første post alle sammen! Jeg vil invitere folk til lobby og party, så det nlir førstemann til mølla. Om det er flere enn 8 stk som vil være med så får de lage en lobby til.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider