*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Gjørme er ikke sand med vann. Se på ei strand, kaller du det ei gjørmete strand? Haha, Gjørme er blaut leire og jord. Sand og vann skiller seg ut. Avfall er søppel, det i veikanten er bare møkk. Hah! En som veit:) Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Vil man unngå å vaske bil. La den da for svarte stå i garasjen med presenning på. Bilen blir bedriten når man tar den ut uansett. Det er en kalkulert risiko det der med steinsprut. Må få dellakkert to biler etter denne vinteren. Lastebil som mista ganske grov pukk rett i sida på volvo`n min. Lastebilsjåføra har en jobb å gjøre de også, så jeg biter i meg det sure eplet og retter opp framskjermen min sjøl. Har man ikke råd til å rette opp eventuelle småskader som kan bli påført av trafikk vær og vind...selg bilen og ta bussen!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 dere som er skepiske,hadde vært gøy å se dere bli sprutet ned når dere går på fortau og det kommer en trailer/buss. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 dere som er skepiske,hadde vært gøy å se dere bli sprutet ned når dere går på fortau og det kommer en trailer/buss. Der kommer det mer an på sjåføren enn på størrelsen på kjøretøyet. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sprutet ned en person når jeg har kjørt lastebil. Men ser stadig folk i personbil som kjører i søledammer ved fortau, med det resultat at folk blir spruta ned. Jeg synes det du tar opp går vel så mye på personbiler og holdninger som det gjør på lastebiler. Kjører mye personbil også, og av erfaring vet jeg at med litt større avstand, og litt bruk av det mellom øra, så slipper man unna mye møkk. Litt off topic, burde heller være mer fokus på at personbilister skal bli mer oppmerksomme på storbilene sine mange blindsoner! Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg