Gå til innhold

Forslag til ny lov ang lastebiler

Ranger emnet

tunamgu

Anbefalte innlegg

Vil man unngå å vaske bil.

La den da for svarte stå i garasjen med presenning på.

Bilen blir bedriten når man tar den ut uansett.

Det er en kalkulert risiko det der med steinsprut.

Må få dellakkert to biler etter denne vinteren.

Lastebil som mista ganske grov pukk rett i sida på volvo`n min.

Lastebilsjåføra har en jobb å gjøre de også, så jeg biter i meg det sure eplet og retter opp framskjermen min sjøl.

Har man ikke råd til å rette opp eventuelle småskader som kan bli påført av trafikk vær og vind...selg bilen og ta bussen!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som er skepiske,hadde vært gøy å se dere bli sprutet ned når dere går på fortau og det kommer en trailer/buss.

Der kommer det mer an på sjåføren enn på størrelsen på kjøretøyet.

Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sprutet ned en person når jeg har kjørt lastebil. Men ser stadig folk i personbil som kjører i søledammer ved fortau, med det resultat at folk blir spruta ned.

Jeg synes det du tar opp går vel så mye på personbiler og holdninger som det gjør på lastebiler. Kjører mye personbil også, og av erfaring vet jeg at med litt større avstand, og litt bruk av det mellom øra, så slipper man unna mye møkk.

Litt off topic, burde heller være mer fokus på at personbilister skal bli mer oppmerksomme på storbilene sine mange blindsoner!

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider