KRÅVL Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ved skolen er det tre oppmerkete plasser hvor man kan stå i maks 15min hvis man ikke har p-bevis. Jeg hadde ikke dette for bilen jeg kjørte og fikk en bot på 700kr etter å ha blitt registrert parkert i 25min. Kan jeg føre en sak som sparer meg disse penga? Firmaet heter Smart Security AS. Jeg ringte ca. 2,5 timer etter at boten ble skrevet, og fikk beskjed om at de ikke hadde saken inne og at jeg skulle sende dem en mail hvor jeg beskriver omstendighetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Bare å glemme.. Jeg har vært veldig kreativ opp gjennom tiden når det gjelder det temaet uten hell. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Du har jo gjort noe ulovlig.. Du har jo stått over tiden, og dermed fått bot.. Er nok lite du kan gjøre med dette desverre.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hmm, hva med: "P-beviset hadde falt på gulvet"? "Bilen er ikke min og jeg har p-bevis på min egen bil"? "Kontordama sa det var greit å parkere der"? "Det var dårlig skilting"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 sorry mac. 700 kr tapt. tror du ikke di har hørt di vitsene der før? hehehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hjelper ikke møte opp med bota hos firmaet og slenge den i disken og skrike "DEN KAN DU TØRKE DEG I RÆVVA MED! heller :( Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hjelper heller ikke selge bilen dagen etter :( Tar bare 2-3 månder så kommer inkassolappen i posten.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Sure greier. Faens private p-selskapsgribber! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundus Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Smart security er ett så useriøse som det er mulig og bli. Hater dem!! Parkerte selv på gjesteparkeringa mi i litt over 2 timer og fikk bot. Dette pga at smart security mener jeg har brutt reglene om at beboer maks kan parkere der i 2 timer. Dette står alså i borretslagspermen, noe de mener er god nok opplysning. På skiltene står det bare gjesteparkering, og at gjester kan parkere der i maks 3 døgn. Har prøvd og klage, men smart security mener at Gjesteparkering=Automatisk betyr forbudt for alle andre enn gjester. Ettersom de heller ikke er medlem av parkeringsklagenemda, er forliksrådet det neste steget. Er dog litt i tvil om jeg gidder å ta saken dit. Hvis vektere er folk som ikke kom inn på politihøyskolen, må parkeringsvakter være folk som ikke kom inn på vekterkurset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hvis vektere er folk som ikke kom inn på politihøyskolen, må parkeringsvakter være folk som ikke kom inn på vekterkurset. Altså siste rest av norges maktgale egotrippere går rundt å gir oss bøter! :S Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Ta det som en mann å aksepter at du har parkert "feil" her. Parkeringsvakten har rett her, du har feil. Ikke mye å gjøre... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Sure greier. Faens private p-selskapsgribber! Din tosk. Du sier jo selv at du sto for lenge, og fikk bot, hva i all verden er det egentlig du klager på? Det er DU som er en gribb, fordi du prøver å snike deg unna en bot du har fortjent. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Care da? Sure penger er sure penger. Dette er dobbelt så mye som det jeg fikk for å kjøre i 45km/t over fartsgrensa i CA. Jeg foreslår du tar saken til forliksrådet, Mundus. Er ikke noe poeng å la disse møkkaselskapene tråkke på almuen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Care da? Sure penger er sure penger. Dette er dobbelt så mye som det jeg fikk for å kjøre i 45km/t over fartsgrensa i CA. Jeg foreslår du tar saken til forliksrådet, Mundus. Er ikke noe poeng å la disse møkkaselskapene tråkke på almuen. Det må vel være veldig upraktisk å parkere bilen din i California om du går på skole i Norge, så da må du nok dessverre forholde deg til reglene som gjelder her. Nekter du å betale husleia di også? Eller skatten? Det er mye som kan føles som sure penger. Sånn er det å bli voksen. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Herregud, ro deg ned espsko :P Skjønner at det er jævli surt, parkeringsvakter kan brenne, men som andre har sagt så er det nok ingen vei utenom boten... men skader ikke å prøve! Ingenting å tape på det. Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg