Gå til innhold

Xplot's BMW E34 Langtidsprosjekt

Ranger emnet

xplot

Anbefalte innlegg

Teigland: joda, blir vel litt sidelengs, men ikke før jeg får motor, hovedgrunnen til byte til 70% er rett å slett at jeg setter meg fast over alt pga null sperre og at bilen er ganske stiv :P

bmw320i: kommer bilder i løpet av helga, kan ta et par bilder senere idag bare for "teasing" :P

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt udugelig å ligge sidelengs uten sperre, må bare satse litt ekstra

Det er sant, men har jo MYE bedre kontroll over bilen med sperre da.. Uten sperre, så kan den jo plutselig finne på å spinne på det andre hjulet, å da går alt skeis.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fett! 2.5'n er perfekt for turbo og da går det styggelig fort. Nå som det er snø (noen steder) på veien bør jo bilen sladde bra nok, bare pass opp for trær, trailere og betonglkosser... Du burde også gå mest mulig for det med clean look, syns det er kulest ;) eller gjøre den så shabby som mulig og selvsagt stappe oppi en 2.5 turbo hehe...

Sleng ut litt mer snart a! MÅ se mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting kommer ting kommer, har desverre hadde omgangs sjuka i helga å har bare liggi i snakket i porselenstelefonen i hele helga så har nok ikke fått gjort så mye desverre, får se hva jeg får gjort i løpet av uka

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

sperrediffen passet jo selvfølgelig ikke overense med mellomaksel... så da blir det oppshimsing av diffen jeg har, annet som har skjedd, har slengt på sommerhjula så kan ta bilde av det senere idag, hatt en lettere service på motoren, det som gjenstår nå er vel bare nye plugger og lufte bremsene skikkelig, har ikke hatt så mye tid til skruing i den siste tiden, kom nesten akkurat hjem og skal straks avgårde igjen til sykehuset da min kjære ligger der med vår datter som kom kl 07:04 imorges 2. april.

bilder kommer senere da kameraet mitt ligger igjen på sykehuset og må ta det med hjem.

driver forøvrig og forsker på selvlagd stylingkitt til bilen, har et stylingkit som inspirasjon... men det får være min lille hemmlighet enn så lenge, å ja jeg blir å lage former til det kittet så vis det blir bra går det alltids ann å tjene litt cash på det....

VIS det er noen som har diverse bakpotter, mellompotter og katalysatorer liggende PM meg, rust har snart tatt livet av mine, gir beng i om det er biltema, bare prisen er bra, trenger kat. mellompotte og bakpotte (helst DTM stuss/lookalike) og helst slike såkalte High Flow potter, altså som du kan se imellom.

da skal jeg ikke skrive mer nå før jeg kommer med bilder til kvelden

MB 200TE 90'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

lite som blir gjort på bilen for tia, skal prøve meg på å få polert opp glansen i lakken igjen imorra, var å handla litt produkter fra meguiars idag, skal ta noen før og etter bilder mens jeg holder på.

det lille jeg har å jobbe med:

DSCF5192.jpg

MB 200TE 90'

Lenke til kommentar
Del på andre sider