Gå til innhold

Rimelig Veteran amcar

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Hadde det kanskje litt travelt i sta;)

Tenkte egentlig på om noen kunne fortelle meg litt om hvilke modeller som går for ålreite priser siden de ikke er de typiske "ikon-muskelbilene" (mustang, camaro, etc...)

Alt er interresant da. Også pick up, suv, osv...

Er litt svak for el camino, men den må man vel ut med en liten formue for for et bra eksemplar tenker jeg :S

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskelbil....ligger litt i navnet at detta koster litt, men går du utenom termen og ser videre så er det alternativ må vite!

De fleste variantene innen de ulike fabrikantene har de samme motoralternativene, med endel superekstrahaipørfårmens osv. unntak. Seine sekstitalls Dodge Coronet f.eks, nydelig vogn med potensiale. Olds Cutlass, Pontiac Le-Mans, Buick Skylark er stort sett identiske med Chevelle men har ofte en rimeligere pris. En '69 Ford Torino med 429" er ingen sinke på vegen

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p3907.m29&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1&item=170286167325&category=31836&viewitem=

eller en Coronet : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks___1969-dodge-super-bee_W0QQitemZ250340647417QQddnZCarsQ20Q26Q20TrucksQQddiZ2282QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item250340647417&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A727%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

som sikkert trenger litt vedlikehold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kanskje litt travelt i sta;)

Tenkte egentlig på om noen kunne fortelle meg litt om hvilke modeller som går for ålreite priser siden de ikke er de typiske "ikon-muskelbilene" (mustang, camaro, etc...)

Alt er interresant da. Også pick up, suv, osv...

Er litt svak for el camino, men den må man vel ut med en liten formue for for et bra eksemplar tenker jeg :S

Ref. siste nr. av Amcar. Der er det en 84 Camaro til prisantydning 89'. Denne har 350/TH700. Kan være et greit prosjekt som kan utvikles over tid.

Samme sted finner du også en 71 Ford Galaxie 500 til kun 30 lapper. Den kan bli en grei muskelcruiser med litt innsats. Motoren skal ikke pleies mye før du har 500 gamper.

Selv ville jeg vel ha valgt å gå for en 70 Pontiac Grand Prix med 400/TH400. Høstpris 85 lapper. Den har potensiale!

KJØP AMCAR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye kjekke biler der ute, men synd at mange har en rimelig stiv prislapp. Et råd er å kjøpe en som kan kjøres med slik at du kan ta oppgradering for oppgradering.

En sliken Camaro som Professoren linker til er en grei bil med masse potensiale.

I motsetning til en sliken pontiac med 400 motor. Der motoren ikke er veldig billig å trimme i forhold til chevyen. Men bilen er jo kanon da :)

Galaxy er jo en stor bil, men også en tøff bil.

Skal man ha både i pose å sekk må man nok desverre betale prisen.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider