Qutex Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Antispinn på en Mercedes E200 1997 mod. Går det ann å skru av antispinn på denna bilen? Har ikke sett bilen innvendig enda:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Det kommer litt annpå hvilken utgave det er og om den har diffbrems i tillegg. Min er en E320 1997 og har diffbrems og antispinn, og den har ingen knapp.Men tror alle de uten diffbrems har knapp der en kan slå av antispinn, og den sitter da i midtkonsollet til høyre for girspaken og forran el.vindus knappene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qutex Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Trur du det er noe mulig het til å skru av antispinn uten den knappen? koble ut noe for eks. i Sikkrings boksen, eller fra noe annet? Eller er det umulig? hadde vært gøy å kunne sladda litt i vinter:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hvis den har diffbrems, så tillater den mer hjulspinn. Jeg har ingen problemer med å legge en god del røyk,men så har jeg mer motor også. Hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qutex Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 hehe;P har prøv den ut litt nå i dag, men funker dårlig å legga den opp i svinger å sånt. Går ann å spinne mere når jeg bare kjører rett frem, men det er jo ikke så morro da:P Må få kobla av den Antispinnen på en eller annen måte, må ha det litt moro i vinter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Går å ta ut den ene store kontakten som sitter på bremsekraftfordeleren, eller hva det heter. Står bak spylderdunken... Men da forsvinner ets\abs og crusecontroll osv... og bilen spinner noe veldig på ett hjul :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qutex Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 det funker det, spinner ikke bare på 1 hjul. Men er noe dritt å ikke ha abs:P Men den jævla antispinnen er jo satt på på en eller annen måte, da må det jo gå ann å få den av på en eller annen måte? høres logiskt ut for meg i hvertfall! noen som har surra å røra med det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg