Gå til innhold

Ja, da skal snuppa ha en ny eier; skal selge min A4 Avant 1.8TSQ 1998

Ranger emnet

Gringo

Anbefalte innlegg

Som en liten kommentar så kostet den aktuelle bilen nøyaktig kr 497.000,- ny i 1998. Legger man til mod's og trimdeler ser dere på en rask og diskre bil til over 600' kruttlapper i nypris.

235' er gi-bort-pris for denne doningen.

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Som en liten kommentar så kostet den aktuelle bilen nøyaktig kr 497.000,- ny i 1998. Legger man til mod's og trimdeler ser dere på en rask og diskre bil til over 600' kruttlapper i nypris.

235' er gi-bort-pris for denne doningen.

:)

Hva hadde den bilen kostet hvis det ikke var 4 dassruller i grillen da? Halve prisen er jo statusen som følger med! :D

Til sammenligning koster en ny Impreza WRX STI 559.000...og da er mods nesten overflødig, men bare nesten...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Subaru tilbyr ikke Audi's utstyrnivå. Sånn er det bare ;)

Trenger hverken TV, playstation eller annet dill i en sub, der kjeder man seg ikke bak rattet ;)

Vi som eier subaru er mer enn fornøyde når vi har "bright-knappen" vår til å justere lyset i klokken på dashen med. T.o.m Kew|ar har skjønt at A/C er noe tull....bare å åpne vinduet og trå på gassen i stedet det.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Trenger hverken TV, playstation eller annet dill i en sub, der kjeder man seg ikke bak rattet ;)

Vi som eier subaru er mer enn fornøyde når vi har "bright-knappen" vår til å justere lyset i klokken på dashen med. T.o.m Kew|ar har skjønt at A/C er noe tull....bare å åpne vinduet og trå på gassen i stedet det.

Synes pipen hadde en svært annen lyd her på søndag kveld da du fikk sitte på i en tilvarende bil jeg, ..... erindrer no slikt som "dette hadde aldri Prezaen min tålt" , akkompagnert av "fy faen" og "Subaruen havner alltid i grøfta når jeg prøver på dette" :D

Har det foresten på video ;)

Men nok utenom-prat i denne tråden gutter.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

hehe.. Javel? :D

Skal få sette deg inn i bilen min i sommer da du driver og svetter vekk du.. :D

Takk, men neitakk....kjørte MB SLK230 tidligere med alt dillet som bestilles kunne, inkludert klima, men det er kun én ting den hadde som jeg savner i suben....setevarmer. Sommeren i fjor (2002) var jo ikke akkurat kald den, men en kald brus og et åpent vindu holder i lange baner for meg.

Tenk litt på det...vi går hele vinteren og klager over at det er så forbannet kaldt, men når sommeren og varmen kommer så lukker vi vinduene og fyrer opp A/C'en.....nei, fjern A/C'en, få mer effekt og nyt varmen. Vinteren kommer fort nok!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØØØØYYYHHH!!!

Når ble dette en riskoker tråd da ?? Huh ?? :D

Må ikke forpeste min vakre tilsalgs annonse med slikt Mr. Lee pjatt.

Overladdaren; forøvrig mins jeg ditt litt skjeve blikk og din snare kommentar om at "jeg pleier ikke å bli bilsyk" sist du satt på med en A4 1.8TSQ :op

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke belemre dere med mer s.k Mr. Lee pjatt, men dere må jo innrømme at dassrullene i grillen dobbler prisen....man får jo ikke det man betaler for hvis en A4 koster 600k med en lett stresset 1,8T...å kjøpe den etter 4 år for 235k derimot er lurere!

At jeg har kommet med slike uttalelser tviler jeg på, men dødsangst kan få noen og enhver til å si ting de ikke mener. Samtidig ber jeg pent om at lyden på videoen byttes ut med musikk evt bare mutes, hvis ikke kan de bli pinlig.....:rolleyes:

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har kommet med slike uttalelser tviler jeg på, men dødsangst kan få noen og enhver til å si ting de ikke mener. Samtidig ber jeg pent om at lyden på videoen byttes ut med musikk evt bare mutes, hvis ikke kan de bli pinlig.....:rolleyes: [/b]

HEHEHE, skal se hva vi kan få gjort - vi skal editere litt i helgen :D Skal få laget en spesialversjon til deg så vi kan friske opp hukommelsen din litt :peace:

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...