KolsGolf Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 God dag! Første innlegg, dette her! Har akkurat trådt inn i Golfens verden, og nyter det! Men, har noen noen gode ideer på, om det overhodet finnes/er mulig, hvordan man kan få bytta ut baksetene, slik at man feller ned f.eks kun halve baksetet? Dette for å både få plass til ski inni bilen, og ha en passasjer i baksetet. Haster jo ikke dette her, bare greit å vite!;) Og, så man får kjøpt sånne eyebrows/panserforlengere, men har kun sett sånne som får bilen til å se jævla sinna ut - er mer keen på en forlenger som er helt rett! Forslag? takk for denne gang!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 er det en slik du mener? http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=04351&ASP=4722008&Type=VW&Model=Golf&Year=1990&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4722008[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1990[O]amp;Varegruppe=0529 Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 KolsGolf skrev: God dag! Første innlegg, dette her! Har akkurat trådt inn i Golfens verden, og nyter det! Men, har noen noen gode ideer på, om det overhodet finnes/er mulig, hvordan man kan få bytta ut baksetene, slik at man feller ned f.eks kun halve baksetet? Dette for å både få plass til ski inni bilen, og ha en passasjer i baksetet. Haster jo ikke dette her, bare greit å vite!;) Hei og velkommen :) Angående bakseter, så finnes det delte rygglener til Golf 2. Må innrømme at jeg aldri har sett det med egne øyner, men i følge ETKA (delekatalog for VAG) så eksisterer dette. En annen mulighet er å bruke bakseter fra VW Corrado (delt rygg, men kun 2 sitteplasser). Desse er noe smalere, så litt modifikasjoner må til. Finnes en del guider til dette på internett, muligens her i forumet og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KolsGolf Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jess, jess! Takker for svar! Dæven, panserforlenger er både dritstilig, og dyrt! hadde ikke tenkt meg at en plastbeta ville koste 750 spenn, men okay;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 En kompiss av meg hadde en original 90mod. GL med delt baksete. Jeg var også å hentet et skinn interiør fra en G60 på huggeren, 2 delt baksete der også. Så det finnes :) Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg