Shadow_iX Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hei, Jeg er usikker på hvor mye kapital en kan overføre til feks ett firma i utland, jeg hørte noe om en øvre grense på 65.000 NOK, dvs at alt under det ble ikke sett så nærme på av tollvesenet. Bare prøver å finne ut hvor mye en kan overføre, og eller hvor lang periode en kan ha i mellom tranaksjonene uten at "myndighetene" bryr seg så mye mer om hva pengene går til. Slapp av, jeg har sluttet med å importere AK-47's :P , det er bil-deler jeg skal hente i tyskland snart. (men kjekt å vite mye en kan føre over likevel si) Håper på svar, og at kanskje jeg får mer klarhet i dette. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Kan vel strengt tatt overføre så mye du vil. Men du kan ikke ta med så mye du vil i kontanter. Banker rapporterer alle beløp over 25k tror jeg. Jeg overføre 220.000 til bilselger i Tyskland når jeg kjøpte evo'en min. Ingen kom på døra mi :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg