Gå til innhold

To eller tre seter forann i tahoe?

Ranger emnet

uffes

Anbefalte innlegg

Får kjøpt sete som settes der midkonsollen er. Når jeg bestilte bilen min ny måtte jeg velge om jeg ville ha 3 seter eller om jeg ville ha midt konsollen. Konsollen sitter bare i ett par skruer. Så er 3'dje setet bolt on.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel inn å vises ja. Hvis du ser i vognkortet så står den vel reggistrert som 2 seter nå og fjerner du midtkonsollen og setter inn setet så må du vel få nytt vognkort der det står 3 seter. Men siden setet er bolt on så tviler jeg på at du må få ett verksted til å montere det.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Min chevrolet tahoe 2000 (sen) 5.3 er registrert

som varebil.

Under merknader står det følgende:

"Med ekstra midtsete foran er kjøretøyet godkjent som 3-seter".

Under antall sitteplasser i sin egen rubrikk er bilen godkjent som 2 seter.

Ergo, skaffer jeg eget sete og setter det inn, så er den allerede godkjent.

Legger også til at man kan dele midtkonsollen så man har deler av den montert, i tillegg til ekstra setet.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...