smartman Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Veit om ein corrado i norge som ikkje er betalt toll på. Kva må eg betale? Kva skal eg rekne det ut frå? Kjøpsprisen frå tyskland veit eg ikkje. Dette er berre eit karosseri. Vil dette ha noko å seie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Ja, det vil ha noe å si. Du skal betale 25% av kjøps prisen i Tyskland. Men siden den er i landet er det mest sannsynlig betalt allerede. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartman Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Nei, den er ikkje betalt. Den er vist nok svartelistet inntil tollen er betalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 toll.no Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg