Gå til innhold

1,8t eller 2,0

Ranger emnet


jansim

Anbefalte innlegg

Jeg trodde ikke 9-3 ss/sc fantes med 2,0 uten turbo, men hvis den gjør det så vill du nok merke forskjell på den og 1,8t ja, turboen vill nok gå bedre og billigere ved vanlig kjøring

 

Og gunnen til at din 1,8t er regga som en 2,0 Elgen er at 1,8t bare er et navn, det er en 2,0 lavtrykk, mens 1,8i fakrisk er en 1,8

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke 9-3 ss/sc fantes med 2,0 uten turbo, men hvis den gjør det så vill du nok merke forskjell på den og 1,8t ja, turboen vill nok gå bedre og billigere ved vanlig kjøring

 

Og gunnen til at din 1,8t er regga som en 2,0 Elgen er at 1,8t bare er et navn, det er en 2,0 lavtrykk, mens 1,8i fakrisk er en 1,8

 

jeg missforsto litt ser jeg.. skjønner hva du mener..

 

1,8 uten turbo har 122 hk og er drit kjedelig å kjøre.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår