Hersker Hans Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Pudding fordi biler kjører fra motorsykkler på en normal bane ala rudskogen. og fordi du har utrolig begrenset mulighet for å drifte med motorsykler :) Godt poeng, :-) Jeg er vanvittig bilinteressert, men jeg har faktisk med hånda på hjertet aldri kjørt en moped en gang. Kommer sannsynligvis aldri til å gjøre det heller. Litt rart, men det er bare ikke interessant. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Sonick Må også si jeg tviler på spedo .... men seriøst den gikk så stygglig at d så ikke morsom ut en gang. Er faen ikke mange personer i verden som kan utnytte hk i den sykkelen ... For 99 % av folket holder nok en vanlig r1 ... En annen ting - er filmen svensk ? Just precis, filmen er svensk. Sånn "roughly" kan man regne med at digitalt speedom. på de jap. R-sykklene viser 20-30km/t feil når man nærmer seg toppfart. De vil uansett ikke vise mer 299km/t pga. en avtale mellom produsentene. Standard R1 topper et sted mellom 270-280km/t og denne turboen har vel ikke noe høyere toppfart så sant den ikke er drevet om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Hersker Hans Godt poeng, :-) Jeg er vanvittig bilinteressert, men jeg har faktisk med hånda på hjertet aldri kjørt en moped en gang. Kommer sannsynligvis aldri til å gjøre det heller. Litt rart, men det er bare ikke interessant. Prøv å sitt på med en 600/osv, så skal du kjenne akslerasjon å frihet. Ingenting i verden som kan slå det, ikke engang den sykeste bilen :D :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by viper Prøv å sitt på med en 600/osv, så skal du kjenne akslerasjon å frihet. Ingenting i verden som kan slå det, ikke engang den sykeste bilen :D :cool: Også kræsjer du med en motorsykkel når du blir for ivrig.. Det er sikkert ingenting i verden som kan hjelpe deg å slå deg så jævli.. Det er grunnen til at jeg ikke gidder å tenke på sykkel.. Jeg ville kjørt meg ihjel! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Jonte Også kræsjer du med en motorsykkel når du blir for ivrig.. Det er sikkert ingenting i verden som kan hjelpe deg å slå deg så jævli.. Det er grunnen til at jeg ikke gidder å tenke på sykkel.. Jeg ville kjørt meg ihjel! Enig med du. De får kjøre sykkel de tøffingene og proffene som tør og kan*kremt* Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Jonte Også kræsjer du med en motorsykkel når du blir for ivrig.. Det er sikkert ingenting i verden som kan hjelpe deg å slå deg så jævli.. Det er grunnen til at jeg ikke gidder å tenke på sykkel.. Jeg ville kjørt meg ihjel! Fjell + 150km/t = Dau, uansett hvor mye stål man har rundt seg. Det farlige med å kjøre sykkel, er alle bilistene som flakser rundt... :rolleyes: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Hvordan er det å sitte på en motorsykkel i 100km/t og bli forbikjørt av en bil i 250 + km/t .. bare lurer.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by viper Prøv å sitt på med en 600/osv, så skal du kjenne akslerasjon å frihet. Ingenting i verden som kan slå det, ikke engang den sykeste bilen :D :cool: er noe som heter Mach Z og bruker belter ;) Brukes som regel på vinterstid, men bytte ut skiene med hjul, så har du det... hadde en film her en plass, men tror jeg har mista den.... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by ladetrykk Hvordan er det å sitte på en motorsykkel i 100km/t og bli forbikjørt av en bil i 250 + km/t .. bare lurer.. 10 sekunder senere, bilen blir forbikjørt av sykkelen :D :cool: ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by viper Prøv å sitt på med en 600/osv, så skal du kjenne akslerasjon å frihet. Ingenting i verden som kan slå det, ikke engang den sykeste bilen :D :cool: Sikkert sant det, men rent teknisk så er motorsykler like interessante som miksmastere syns jeg. morsomt å kjøre berg og dalbane også, men trallene man sitter i er ikke så fryktelig spennende rent teknisk. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Hersker Hans Sikkert sant det, men rent teknisk så er motorsykler like interessante som miksmastere syns jeg. morsomt å kjøre berg og dalbane også, men trallene man sitter i er ikke så fryktelig spennende rent teknisk. Nei huff! Direkte kjedelig. Det verste er jo at det virker hele tiden! Man får jo aldri skrudd!! Lowtech: Originally posted by ladetrykk Hvordan er det å sitte på en motorsykkel i 100km/t og bli forbikjørt av en bil i 250 + km/t .. bare lurer.. Ingen har opplevd dette så det er umulig å si noe om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Raske sykler er det masse skruing på om du kjører dem hardt å lenge, det er forsåvidt helt greit det da. Sånn er det med alle "performance" maskiner uansett klasse. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ingen har opplevd dette så det er umulig å si noe om. Har nå kjørt forbi mange motrosykklister jeg :D , de føler jo ikke med bak seg så det kommer jo som en overraskelse på dem. ( ikke alle, men mange) 10 sekunder senere, bilen blir forbikjørt av sykkelen 10 sekunder!! hvor mange sykler akselererer fra 100 til 300 på 5 sek ,, også må en jo ta igjen en bil som har holdt jamnt 300 i allerede 5 sek på 5 sek.. det reknestykket må du vise meg ? :rolleyes: :) :cool: Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&id=326 Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by ladetrykk 10 sekunder!! hvor mange sykler akselererer fra 100 til 300 på 5 sek ,, også må en jo ta igjen en bil som har holdt jamnt 300 i allerede 5 sek på 5 sek.. det reknestykket må du vise meg ? :rolleyes: :) :cool: Hvor mange biler kan holde jamnt 300? En R-sykkel gjør fint 0-200 på 10 sek... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg