Bhaija Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Lurer rett å slett på om dt er mulig å snike seg unna bomringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Er så godt som umulig såvidt jeg har erfart. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 den ved ullevål kan du bare kjøre over fortauskanten på høyre side og gjennom 20meter gangvei så er du gjennom, ellers fins det en genial vei ved blindern der du bare må rundt et tre (3 meter gangvei) så er du gjennom. Ellers ved colosseum kan du svinge til venstre ned til kinon (enveiskjøring), og ved skøyen kan du svinge av til høyre under tunellen mot mcdonalds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 ta av skiltene eler kjøp sånn dritt som skiltet går i 90 grader.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Før når det var gamle bomringene kunne man bare legge seg helt i ræva på en buss eller lastebil. Men dette går ikke lenger da dem tar bilde både foran og bak nå! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Før når det var gamle bomringene kunne man bare legge seg helt i ræva på en buss eller lastebil. Men dette går ikke lenger da dem tar bilde både foran og bak nå! :( WTF? Så da har det vel kanskje ingen effekt å kjøre uten skilt forran da. BTW: ser deg rett som det er på Kløfta. ------------------------------------------------------ I disse vinterdager er vel skilta så "bedritne" at man ikke kan se hva som står. Jeg kliner på skiltet bak snø eller lignende når det snør ute, og noe annet som kan passe når det ikke snør ute. Skilt forran bruker jeg ikke så mye. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jasså..? Hva kjører du?.. eller ser jo hva du kjører, men hvilken pleier du å kjøre mest? hehe :P Du får blinke da ;) hehe Nå kommer du ikk til å se Preluden på en god stund. Starter ikke med mindre man har bunngass, og da går den så vidt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jasså..? Hva kjører du?.. eller ser jo hva du kjører, men hvilken pleier du å kjøre mest? hehe :P Du får blinke da ;) hehe Nå kommer du ikk til å se Preluden på en god stund. Starter ikke med mindre man har bunngass, og da går den så vidt. Ja får gjøre det vettu. Kjører som oftest en halvgammal sjøgrønn 5-serie med store hjul og en del krom. Sett deg på Tryvann også tror jeg. Da kjørte jeg gammel svart mærce. Drit med ting som ikke starter. Tett bensinfilter? Bensinpumpe? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhaija Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Er det ikke en vei ved alnabru terminalen eller noe? Har hørt noe sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Har kjørt inn til Oslo fra Drammen. Uten å ha kjørt gjennom bommen. Da var det snakk om å kjøre noen meter på fortau osv. Ikke helt lov. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Ja får gjøre det vettu.Kjører som oftest en halvgammal sjøgrønn 5-serie med store hjul og en del krom. Sett deg på Tryvann også tror jeg. Da kjørte jeg gammel svart mærce. Drit med ting som ikke starter. Tett bensinfilter? Bensinpumpe? Nei.. bilen gikk på tresylindre. Så kom det litt rare raslelyder fra bilen etterhvert. Når jeg var 100m hjemmeifra på fredag så bare døde bilen. Og nå starter den ikke.. Skal finne meg en ny motor. Men får den nye bilen om en time. Så er lungt en liten stund hvertfall ;) Har sett meg på tryvann også ja :P hehe Er det ikke en vei ved alnabru terminalen eller noe? Har hørt noe sånt.. Joda.. er det.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Nei.. bilen gikk på tresylindre. Så kom det litt rare raslelyder fra bilen etterhvert. Når jeg var 100m hjemmeifra på fredag så bare døde bilen. Og nå starter den ikke.. Skal finne meg en ny motor. Men får den nye bilen om en time. Så er lungt en liten stund hvertfall ;) Har sett meg på tryvann også ja :P hehe ) Hvilken bil du har skaffa deg nå da? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Er en vei ved alnabru ja.. Men har dere ikke flytta dere fra balansestuntet deres over tungbilslusa, kommer jeg faretruende fort innpå :D (kanskje jeg tuter som faen også ^^ hihi ) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 blir vel verre å snike fremover...Dem setter jo opp bomringen midt på motorveien..skal vel litt til får å snike seg unna da...hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 litt rart, for jeg var sjafør på en bil til rudskogen i sommer, vi hadde ikke skilt foran og kjørte i mellom(hadde jo tenkt å betale såklart, men trur ikke han har fått noe i posten enda) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg