Gå til innhold

Julebesøket kan ende i det reneste mareritt....

Ranger emnet

drunkenPETE

Anbefalte innlegg

Jeg mins da [understrek]ALDRI[/understrek] at dette var ett problem når jeg var ung? Da var jo den største skrennen og få veiva i smekken :D

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! du skal ha en ganske SLAPP kølle for å faktisk klare å klemme den igjennom der ass! og enda vanskeligere må det være å få det til om du er norsk;) med mindre du legger den pent ned på porsjelenet;) ahha!

Dere har ikke akkurat det strakeste "E6'ene"

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt "køstøm"arbeid er ikke det noe problem lengre..

http://smg.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/?action=view&current=MOV00315.flv

pfft! det der får du jo kjøpt for 1300kr hos maxbo:)

Kompis handla en slik nå nylig! haha faen jeg lo ass!

En annen kompis av meg derimot handlet seg et gjennomsiktig dosete laget av lexan eller hva faen det var med innebygde diodelys.. dette er nå sikkert 6-7 år siden!

Ganske fancy på den tia!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! du skal ha en ganske SLAPP kølle for å faktisk klare å klemme den igjennom der ass! og enda vanskeligere må det være å få det til om du er norsk;) med mindre du legger den pent ned på porsjelenet;) ahha!

Dere har ikke akkurat det strakeste "E6'ene"

:mat

Kan skryte nå.. som du sitter bak pcn med pølsa planta godt i buksa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider