Helios Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 da er vi fler ja.. hvor er fejjajin?? eh Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Dr_S Øhhh ? Ser bare bilde av to stk i en bar jeg....... Jeg og... Men jeg tipper det er denne han skal frem til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Stjerne eksempel på tolmodighet! Finnes vel ikke noen som husker spec. også i fra vi menn eller noe da? Hadde ledd godt hvis jeg hadde tatt turen til venezia, satt i robåten, og ble forbikjørt av en ferrari i 15-20 knop.. :D Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Denne har da nettop vært her.. på en anna thread? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg