Tistlo Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Eg dreiv å rydda i Impulsen('70 vw 1300) og fant ei instruksjonsbok til ein mazda 626 under baksetet! Eg tenkte å kasta den, men så kom eg på att kanskje nokon her har bruk for den!? Det står MASSE bra info i den!!! Så eg legger den ut for salg til høgstbydande! MvH Tistlo Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Så det er ingen 626 Entusiastar som vil ha denne? Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Pris? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Nei eg har sagt bud, men sidan ingen gidd å by så får du den for 20-100kr! Veit ikkje kor mykje den er verdt!? Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Byr 50,- :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Det er notert! Budrunden går til Onsdag kl. 20.00. Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ser ut som Mr. Margido var ein heldig vinnar ;D Pm til deg! Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Då er denne solgt! :) Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg