Gå til innhold

Skal godkjenne B230 FK i 240n

Ranger emnet

volvoturbo!

Anbefalte innlegg

send den til firmapost-adressen du

så sender de den evt videre til riktig avdeling i såfall.

Sendte dit jeg også. har ikke fått svar enda da vel å merke, men har hørt det kan ta månedsvis

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg viste bilen min på BT, så hadde jeg kun me ett papir fra volvo at de dokumenterte at den var "riktig" ombygd, pluss at de skrev ned motornr og reg.nr på bilen min på papiret.

på BT tok det maks 10 min. fyren sjekka kun om motor.nr mitt stemte med det som volvo hadde skrevet. så spurte han om den gikk under avgasskrava. svarte bare at det var orginal eksos me katalysator på. da sa han bare ok og sa jeg kunne kjøre bilen ut igjen..

slapp kontrollør kanskje :p

93 volvo 240stv - FK

86 volvo 240tic - FT skrota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Da sender jeg dit.. Hvordan skal jeg gjøre det da når jeg skal sende søknad for 2 biler? Sende 2 like søknader, kun med forskjellig motorinfo, eller hva?

send to søknader ja.

Om det er samme motor, endrer du bare regnr og evnt bilmodell/type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen: Tok lang tid her også, tipper de venter til innboksen er full. Så går de gjennom alt. :)

Hehe. Ja tenkte nå jeg skulle kjøre når snøen forsvinner, så håper ikke det tar hele vinteren.

Har fått svarmail om at den er mottatt og at den er lagt til saksbehandling. så er vel håp

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider