Gå til innhold

Toppfart på Fiesta?

Ranger emnet

Helene B

Anbefalte innlegg

Originally posted by nissan s13

Noen som kan beskrive følelsen av å kjøre en liten skoboks i over 150? Tror jeg aldri hadde turt det selv:eek:

hmmz.. har da kjørt kadett c i noe som vilsvarer omtrent 140 km/h reel hastighet ;P hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarte og pushe min første bil, en "dekaltrimmad" '81 modell Fiesta 1.1 opp i hele 175km/t på nåla. Dette var da på vei ned Hallansåsen i Sverige, i dragsuget på en Chevrolet Astro. Med hjemlengsel, sola i ryggen og kjøttkaker til middag hylte den ned bakken så turtelleren fra biltema tok kvelden :D

Forøvrig synes jeg du gjør lurt i å henvende seg til professjonelle for å få svar på slike viktige spørsmål fremfor å prøve selv. Den bilen er jo livsfarlig selv når du står parkert ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheheh.. så en fiesta på gran canaria jeg.. Plastikkiesta..

og siden den så litt spesiel ut (Merk: ikke kul/pen/rå men spesiell)

så tenkte jeg.. ja denne her er det lyd i.. Jeg så hu dama som satte seg inn i racingstolene i den mørkerøde fiestaplastikkern, la veska i det andre setet, satte nøkkelen i tenninga.. ¨vrei om.. Aldri har jeg noen gang hørt en motor som hørtes mer ut som en HJULVISP enn det der.. jeg gikk skuffet tilbake til hotellet.. men smålo litt for meg selv :P

-rolfi

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Finn.no sier følgende:

1993 modell:

1,1 liter:

143 km/t

0-100: 18,10 sekunder.

1,3 liter:

153 km/t

0-100: 14,70 sekunder.

altså ikke så forbanna fort:D men den i hundreogfemti?? jaja.......hadde ikke jeg turt i hvertfall, de "støtte hjula" må jo knekke

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Lenge siden noen har svart på denne tråden, men jeg legger inn mitt bidrag fordet.

Med min gamle 98mod 1.25l Fiesta Flair, hadde jeg 200km/t på nåla.

Har et dårlig mobilkamera blide av 180km/t. (kommer når photobucket er oppe igjen)

Ristet litt, men var ikke noe problem.

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner det litt hardt for å tro at fiesta 1.1 gjør rundt 140 km/t

prøvde en 86mod fiesta 1.1 for en stund siden..

var ikke snakk om å få over 60km/t i en svak oppoverbakke.

tror aldri jeg har flirt så mye før..

2004mod fiesta 1.4 derimot

gjør 140 uten problemer.. og sitter som faen i svingene.

'88 Bmw e34 520i

'86 Toyota Corolla 1.3

'84 Toyota Celica Supra 2.8i (x)

'86 Opel Ascona C 1.8i (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider