Helios Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by nissan s13 Noen som kan beskrive følelsen av å kjøre en liten skoboks i over 150? Tror jeg aldri hadde turt det selv:eek: hmmz.. har da kjørt kadett c i noe som vilsvarer omtrent 140 km/h reel hastighet ;P hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by benredik lurer på hvordan det er å ha en bil med toppfart 140 km/t. må være kjedelig på 8 felten mot gardemoen f.eks. Hvilken 8 felt mot Gardermoen? Finnes ingen 8 felt i nærheten av Gardermoen. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Det er vel forsåvidt åtte forskjellige felt de få hundre meterne mellom avkjørselen mot Nannestad og næringsparken. Utover det er det jo fire felt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Klarte og pushe min første bil, en "dekaltrimmad" '81 modell Fiesta 1.1 opp i hele 175km/t på nåla. Dette var da på vei ned Hallansåsen i Sverige, i dragsuget på en Chevrolet Astro. Med hjemlengsel, sola i ryggen og kjøttkaker til middag hylte den ned bakken så turtelleren fra biltema tok kvelden :D Forøvrig synes jeg du gjør lurt i å henvende seg til professjonelle for å få svar på slike viktige spørsmål fremfor å prøve selv. Den bilen er jo livsfarlig selv når du står parkert ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by FSR Forøvrig synes jeg du gjør lurt i å henvende seg til professjonelle for å få svar på slike viktige spørsmål fremfor å prøve selv. Den bilen er jo livsfarlig selv når du står parkert ;) He he.. Det vil jeg ikke si meg enig i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Tommy_erwin Det er vel forsåvidt åtte forskjellige felt de få hundre meterne mellom avkjørselen mot Nannestad og næringsparken. Utover det er det jo fire felt. Hvis du tar med av/på -kjøringene blir det seks felt inntil E6. De feltene er ikke doble når de ligger inntil. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 heheheheh.. så en fiesta på gran canaria jeg.. Plastikkiesta.. og siden den så litt spesiel ut (Merk: ikke kul/pen/rå men spesiell) så tenkte jeg.. ja denne her er det lyd i.. Jeg så hu dama som satte seg inn i racingstolene i den mørkerøde fiestaplastikkern, la veska i det andre setet, satte nøkkelen i tenninga.. ¨vrei om.. Aldri har jeg noen gang hørt en motor som hørtes mer ut som en HJULVISP enn det der.. jeg gikk skuffet tilbake til hotellet.. men smålo litt for meg selv :P -rolfi Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Her er toppfarta på Fiestan min... Det var en 1,1 liter med masse hester.... :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by TurboKnut Har hatt en sølv metallic Fiesta selv. I 140 km/t får begrepet "Motorstøy" en helt ny mening.:D :D 100 på nåla i 2.gir med Nissan Micra 1.0L 85-mod (5-girs) :D DET er motorstøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Tommy_erwin Finn.no sier følgende: 1993 modell: 1,1 liter: 143 km/t 0-100: 18,10 sekunder. 1,3 liter: 153 km/t 0-100: 14,70 sekunder. altså ikke så forbanna fort:D men den i hundreogfemti?? jaja.......hadde ikke jeg turt i hvertfall, de "støtte hjula" må jo knekke Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Lenge siden noen har svart på denne tråden, men jeg legger inn mitt bidrag fordet. Med min gamle 98mod 1.25l Fiesta Flair, hadde jeg 200km/t på nåla. Har et dårlig mobilkamera blide av 180km/t. (kommer når photobucket er oppe igjen) Ristet litt, men var ikke noe problem. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 samme som meg det.. jeg har 1.6 da.. tror den går fortere, men det har jeg ikke fått prøvd enda .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Mens vi er i gang med toppfarter på biler... Noen som vet hva toppfarten på min saab 99gl 83mod er? Ikke faen om jeg tørr å dra den opp i astronomiske hastigheter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Decepe Mens vi er i gang med toppfarter på biler... Noen som vet hva toppfarten på min saab 99gl 83mod er? Ikke faen om jeg tørr å dra den opp i astronomiske hastigheter.. hehe.. bare å gjøre som meg det.. holde gassen inne å se hva som skjer..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 finner det litt hardt for å tro at fiesta 1.1 gjør rundt 140 km/t prøvde en 86mod fiesta 1.1 for en stund siden.. var ikke snakk om å få over 60km/t i en svak oppoverbakke. tror aldri jeg har flirt så mye før.. 2004mod fiesta 1.4 derimot gjør 140 uten problemer.. og sitter som faen i svingene. Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg