Magnum_pi Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by J-Unit Hvilken lancer?? THE Lancer.. hehehe... neida... en vanlig 1.6 GLi :D har nettopp montert filter på den.. najs lyyd! :D du då? hvilket superlyn har du?? Er det mulig å få lyd i den? Ble den merkbart bedre? Noen andre fordeler? Hvor mye kosta det? *mase* Selv tøffer jeg rundt i en 1996/97-modell 1.6 ett eller annet. Den du kan se i avataren min. Alle de GL-greiene aner jeg ingenting om, for av en eller annen merkelig grunn hadde hun gamle dama som eide den før meg bestilt den emblemfri. Spennende modifikasjoner på linje med filteret ditt kan jeg neppe skryte av. Jeg kjøpte en girkule i svart skinn på filippinene, men da jeg fikk den på var girspaken like lang som en skistav. Har fabrikkmontert spoiler, handsfree og nytt stereoanlegg. Går som et olja lyn et sterk motvind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by benredik lurer på hvordan det er å ha en bil med toppfart 140 km/t. må være kjedelig på 8 felten mot gardemoen f.eks. Låner en sånn bil av og til.. den har en toppfart på 130 da ca.. kjeeeeempemorro!!! not... Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Helene B Vet dere hva toppfarten på Fiesta er?? Helene Er bare å tråkke ned pedalen det så finner du det ut! Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Har hatt en sølv metallic Fiesta selv. I 140 km/t får begrepet "Motorstøy" en helt ny mening.:D :D Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Tommy_erwin Er det mulig å få lyd i den? Ble den merkbart bedre? Noen andre fordeler? Hvor mye kosta det? *mase* Selv tøffer jeg rundt i en 1996/97-modell 1.6 ett eller annet. Den du kan se i avataren min. Alle de GL-greiene aner jeg ingenting om, for av en eller annen merkelig grunn hadde hun gamle dama som eide den før meg bestilt den emblemfri. Spennende modifikasjoner på linje med filteret ditt kan jeg neppe skryte av. Jeg kjøpte en girkule i svart skinn på filippinene, men da jeg fikk den på var girspaken like lang som en skistav. Har fabrikkmontert spoiler, handsfree og nytt stereoanlegg. Går som et olja lyn et sterk motvind. hehehe... jaja.. det ble skikkelig gromlyd når en kommer over 3500 rpm.. sikkelig "vtec" lyd.. kødder ikkje.. alle kompisene som har sutte på har sagt det.. hehe.. dyrt.. eg fikk en sånn luftmengdemåleradapter gratis.. så det kosta bare 500... skal mekke effektanlegg på den no så då blir det bra :D Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 eg mener.. ikke dyrt i forrige post. :Dhehe Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by jeanette84 Er bare å tråkke ned pedalen det så finner du det ut! Ja, men lurte egentlig bare på hva dere trodde.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Nå er det jo ikke lov til å kjøre fortere i Norge enn sinnsyke 100Km/t. Jeg tar det som en selvfølge at alle som har passert 100Km/t har gjort dette i andre hedenske land som tillater slik ondskap! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Decepe Nå er det jo ikke lov til å kjøre fortere i Norge enn sinnsyke 100Km/t. Jeg tar det som en selvfølge at alle som har passert 100Km/t har gjort dette i andre hedenske land som tillater slik ondskap! :D da må eg desverre skuffe DEG å si at du tar styggelig feil :D:D :fingers: Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 fiesta'n jeg hadde.. 47hk@1.1L motorvolum = 180km/t på nåla.. føltes som 250.. og gikk sikkert i 140.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Decepe Nå er det jo ikke lov til å kjøre fortere i Norge enn sinnsyke 100Km/t. Jeg tar det som en selvfølge at alle som har passert 100Km/t har gjort dette i andre hedenske land som tillater slik ondskap! :D Jeg for min del fant ut dette på en av mine mange turer til Isle of Man sommeren 1998. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by nissan s13 Noen som kan beskrive følelsen av å kjøre en liten skoboks i over 150? Tror jeg aldri hadde turt det selv:eek: Definitivt en spenstig opplevelse.. Fiesta er jo kongen mhs til skoboks-faktoren, er ikke mange andre biler du føler deg like utrygg i :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 må isåfall være en 69(?) Morris Mini.. det er jo faen meg som å kjøre go-kart. fiesta'n er fin å lære seg å kjøre i, 83'n jeg hadde var en trofast bil. taka litt med'n og sånn.. måtte jo gi den et personlig preg. Den går faktisk enda forresten.. gamle slitern der.. hehe. Den fiesta'n jeg har nå gjør ikke mer enn 125km/t. Trenger vel pustehjelp for å gå noe fortere tenker jeg ;) Sinnsykt daukjørt iallefall.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Det var en fiesta i fast ford for ei stund sia som gjorde noe som 290 km\h.... FY FAEN skulle vært jævli å sitte i i den farta:D :D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Mad_Maxx Det var en fiesta i fast ford for ei stund sia som gjorde noe som 290 km\h.... FY FAEN skulle vært jævli å sitte i i den farta:D :D :D Det var vel Sunny`s fiesta det tenker jeg;) 2,1l Zetec motor med Turbo...Dro 178mph på stripa i sommer! Går noe helt sykt bra:D Kan laste ned film av den på http://www.drivetoish.co.uk Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg