Gå til innhold

Toppfart på Fiesta?

Ranger emnet

Helene B

Anbefalte innlegg

Originally posted by J-Unit

Hvilken lancer?? THE Lancer.. hehehe... neida... en vanlig 1.6 GLi :D har nettopp montert filter på den.. najs lyyd! :D du då? hvilket superlyn har du??

Er det mulig å få lyd i den? Ble den merkbart bedre? Noen andre fordeler? Hvor mye kosta det? *mase*

Selv tøffer jeg rundt i en 1996/97-modell 1.6 ett eller annet. Den du kan se i avataren min. Alle de GL-greiene aner jeg ingenting om, for av en eller annen merkelig grunn hadde hun gamle dama som eide den før meg bestilt den emblemfri.

Spennende modifikasjoner på linje med filteret ditt kan jeg neppe skryte av. Jeg kjøpte en girkule i svart skinn på filippinene, men da jeg fikk den på var girspaken like lang som en skistav. Har fabrikkmontert spoiler, handsfree og nytt stereoanlegg. Går som et olja lyn et sterk motvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tommy_erwin

Er det mulig å få lyd i den? Ble den merkbart bedre? Noen andre fordeler? Hvor mye kosta det? *mase*

Selv tøffer jeg rundt i en 1996/97-modell 1.6 ett eller annet. Den du kan se i avataren min. Alle de GL-greiene aner jeg ingenting om, for av en eller annen merkelig grunn hadde hun gamle dama som eide den før meg bestilt den emblemfri.

Spennende modifikasjoner på linje med filteret ditt kan jeg neppe skryte av. Jeg kjøpte en girkule i svart skinn på filippinene, men da jeg fikk den på var girspaken like lang som en skistav. Har fabrikkmontert spoiler, handsfree og nytt stereoanlegg. Går som et olja lyn et sterk motvind.

hehehe... jaja.. det ble skikkelig gromlyd når en kommer over 3500 rpm.. sikkelig "vtec" lyd.. kødder ikkje.. alle kompisene som har sutte på har sagt det.. hehe.. dyrt.. eg fikk en sånn luftmengdemåleradapter gratis.. så det kosta bare 500... skal mekke effektanlegg på den no så då blir det bra :D

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Nå er det jo ikke lov til å kjøre fortere i Norge enn sinnsyke 100Km/t. Jeg tar det som en selvfølge at alle som har passert 100Km/t har gjort dette i andre hedenske land som tillater slik ondskap! :D

da må eg desverre skuffe DEG å si at du tar styggelig feil :D:D :fingers:

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må isåfall være en 69(?) Morris Mini.. det er jo faen meg som å kjøre go-kart. fiesta'n er fin å lære seg å kjøre i, 83'n jeg hadde var en trofast bil. taka litt med'n og sånn.. måtte jo gi den et personlig preg. Den går faktisk enda forresten.. gamle slitern der.. hehe. Den fiesta'n jeg har nå gjør ikke mer enn 125km/t. Trenger vel pustehjelp for å gå noe fortere tenker jeg ;)

Sinnsykt daukjørt iallefall..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Det var en fiesta i fast ford for ei stund sia som gjorde noe som 290 km\h.... FY FAEN skulle vært jævli å sitte i i den farta:D :D :D

Det var vel Sunny`s fiesta det tenker jeg;) 2,1l Zetec motor med Turbo...Dro 178mph på stripa i sommer! Går noe helt sykt bra:D

Kan laste ned film av den på http://www.drivetoish.co.uk

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider