Shadow_iX Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by nissan s13 Noen som kan beskrive følelsen av å kjøre en liten skoboks i over 150? Tror jeg aldri hadde turt det selv:eek: Hat hatt 160 i min bil, og den er det enda mer fgatrsfølelse i en i en liten skoeske.. hehe og jeg tørte ikke mer... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Dannis finner det litt hardt for å tro at fiesta 1.1 gjør rundt 140 km/t Hvis bilen ikke er damekjørt klarer den 140km/t... En hardt kjørt Fiesta jeg har lånt iblant går faktisk ikke SÅ surt til å ha 48 ville sjiraffer. Nedover Oslofjordtunnelen bånnet vi nesten speedometeret på 180km/t, men det skal sies at hellingen her er kraftig, sikkert 9% eller noe i den dur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 jeg hadde en 82mod fiesta 1.1l me eff.filter, eksos, bur, racarostol (den var ribbet innvendig, for å få ned vekten selv om den veier bare 750kg til vanlig) å sliksdekk (195/55/14). å den klarte jeg å kjøre 0-100 på 13sek å tyna nåla opp til 180km/t merket... har det på film, den vinglet nå JÆVLI, men kom meg fra med skrekken... farten føltes som 140km/t Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg