Håkon A Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 vi burde kanskje ta det litt mere rolig i 50 sonene etc nå som skolen har begynt...politiet liker å ha litt kontroller da. bare noe jeg kom på i farten.... kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 Originally posted by Håkon A vi burde kanskje ta det litt mere rolig i 50 sonene etc nå som skolen har begynt...politiet liker å ha litt kontroller da. bare noe jeg kom på i farten.... kiddie Jepp, de har høysesong ved alle skoler, barenhager etc. Noen uker fremover nå..... Hvert år - og gjerne om morgenen når ungene er på vei til skolen. I og for seg det eneste fornuftige stedet å ha slike kontroller. Bedre enn på E-18 iaf ;) ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 Originally posted by Håkon A vi burde kanskje ta det litt mere rolig i 50 sonene etc nå som skolen har begynt...politiet liker å ha litt kontroller da. bare noe jeg kom på i farten.... kiddie Pluss at vi har vel ikke spesielt lyst å kjøre på noen barn hvis det ikke er kontroll heller. Det må vel være det værste som kan skje.. :( Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 Jeg passerte en fartskontroll i 50 sone forbi en skole på Nøtterøy, på første skoledag. Det er jo ikke første gangen de står der på den dagen. tror det er 3 året på rad nå. Kompis blåste igjennom der for 3 årsiden, med brødbil, og ble fotgjenger i 3 mnd. :rolleyes: DOH! Han kunne jo bare skylde på seg selv da. Mista jobben oxo. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 50 sonene rundt skoler osv er skumle.. der kjører jeg aldri fort(har sikkert skjedd på natta eller no da..) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 jepp me 2. Holder meg "kristen" der. Det er så fort gjort....... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 50sonen ved barneskoler bør vi holde oss unna uansett da. (med mindre vi skal hente dama på skolen, eller.no) Det finnes plenty av veier vi kan trå på litt mer.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 man kan oxo kjøre enda saktere forbi barn... stoler ikke helt på barns vurderingsevne mht trafikk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by LupoB0Y 50sonen ved barneskoler bør vi holde oss unna uansett da. (med mindre vi skal hente dama på skolen, eller.no) Det finnes plenty av veier vi kan trå på litt mer.. Hahaha, går dama di på barneskolen? :D Neida, skjønner hva du mener :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 -Dette er betenkelig, sier Breen bak laseren og noterer enda en fartsbølle. I de tre neste ukene skal han sikte seg inn på byens råkjørere . Det kan bli mange, frykter Jan Kristiansen i trafikkorpset http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article.jhtml?articleID=384356 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Håkon A vi burde kanskje ta det litt mere rolig i 50 sonene etc nå som skolen har begynt...politiet liker å ha litt kontroller da. bare noe jeg kom på i farten.... kiddie Vi bør flata fjøl i 50 soner og forbi skoler for å komme fortest mulig forbi slik at vi ikke skaper farlige situasjoner. jo fortere vi er vekke jo bedre vel? :D Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg