Gå til innhold

Svenske råkjører i over 300 med diverse stjålne/tilsvindlede biler mens han filmer

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

http://www.vgtv.no/?id=20271

Haha, for en irriterende latter. Han minner meg litt om Heath Ledger i The Dark Knight, faktisk. Uansett, hva slags biler er det han kjører? Er ikke så lett å identifisere ut i fra interiøret, men det kan ikke akkurat være en gjennomsnittlig 1,6 familiebil, da han når rundt 300 i flere av dem. Jeg så en AMG-logo i en av bilene, men bortsett fra den Mercedesen klarer jeg ikke å se hva han kjører..

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa han var anmeldt for å kjøre for fort/uaktsom kjøring, mens tidligere i klippet sier de at filmene er fra Sverige. Hvordan kan han bli anmeldt for å kjøre for fort i Norge da?

Jeg tok ikke helt den.. Eller har jeg blingsa helt?

Han er svensk, kjørte for fort i sverige osv.

Politiet tok rassia hos han pga noe anelse om svindel osv, da fant de også disse filmklippene.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det som skremmer meg litt er at kameramannen filmer fyren med en tett strikkelue dradd over hue, så fimer han den tette trafikken, og så speedometeret som viser 300+... Men han kjørte ikke i 300 med noen av dem, for alle speedometere er forhåndsinnstillt på å vise litt feil... Digitale eller ikke. Vanligvis er det ca. 5%-7%. Så han kjørte i +/- 290km/t ikke at det på noen måte forsvarer det hele...

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider