karljoh Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Ok, prøver å legge ut hele oppsettet mitt nå, så kan dere se om det er noe som burde forandres på:) Mellomtone å diskant i begge dørene foran. Lanzar 700 W 6.5'' Component Speaker System. Samme mellomtone å diskant bak, pluss masse bass refleks rør får å få lyden bedre fram fra bass kassen som skal være i bagasjerommet. Vet ikke om det vil gjøre så stor forskjell men:p Det så litt tøft ut, hehe:p kenwood Excelon KDC-X991 spiller, pluss et voltmeter som kunne vært moro å sette opp om jeg klarer. Bare å koble til batteriet er det ikke? Dragen min, hehe. Liker den litt:p Fått navnene på alle merkene jeg har i bilen på dørene;) Men nå har jeg kanskje vist bilen min nok fram, tilbake til problemet mitt, kassen jeg beregnet feil mål på. Her er det jeg har gjort får å få mer volum inne i kassen, haha. Så nå har jeg fått den opp i 71 liter, fra 64,5 liter tok litt tid men. Håper det funker. Har 2 stykk KINETIK HC2000 til å dra alt av lyd, burde holde. Pluss en sterk dynamo til å lade dem opp:) 2 stykk DynaBel BF 2252 til å dra mellomtone å diskant, funker veldig bra om jeg skal si det selv;) (Men det virkelig her er monstere den står på, 18 tommer horn bass, blir moro når jeg tar de inn i huset, haha) Lanzar OPTI6000D 6000W RMS til å drive bass høytaleren, håper det holder. Den er jo ganske stor:o Håper jeg får plass til alt sammen haha:p Men det jeg egentlig lurer på er om dere tror den kassen kan bli bra, eller burde jeg bare kaste den å lage en ny stor en med en gang?:s Bare si i fra om dere ser ting jeg burde forandre på, eller om dere har noen forslag til oppsett eller noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Kassen der blir alt for liten, pga. den store spolen. Men du kan forsøke å snu suben, slik at du monterer spolen utover. Da kan det hende det blir ok. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Fått lappen nå eller?? Ta deg en tur bort en dag, så skal jeg regne ut en kasse til deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Ja fått lappen nå ja, men har litt lyst til å teste denne kassen. Så kan jeg kjøre bort til deg etter det, så kan du jo si hva du syns om lyden. Å hva jeg burde gjøre får å få det bedre:) Skal bygge den ferdig i dag. Blir spennende:) Den må jo klare noe i den kassen siden den er anbefalt av pioneer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Nå har jeg fått koblet alt opp, men om jeg skrur får høyt slår alt sag av. Men det kommer tilbake igjen med en gang. Hva kan feilen være? Samme sjedde når jeg hadde en 12" men nå sjer det på lavere volem en det gjore før. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Mulig du har litt lite strøm... Du har vel ikke koblet inn begge batteriene, og dynamoen ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 tror også at det er ett strøm problem, har koblet til begge batteriene men ikke dynamoen, pluss at jeg brukte det ene batteriet til å spille musikk når jeg jobbet. så det er kanskje ikke så mye igjen på det. Pluss at lysene reagerer om jeg skrur veldig høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg