Gå til innhold

Pioneer TS-W8102SPL Kasse

Ranger emnet

karljoh

Anbefalte innlegg

Ok, prøver å legge ut hele oppsettet mitt nå, så kan dere se om det er noe som burde forandres på:)

Mellomtone å diskant i begge dørene foran. Lanzar 700 W 6.5'' Component Speaker System.

P1010228-1.jpg

Samme mellomtone å diskant bak, pluss masse bass refleks rør får å få lyden bedre fram fra bass kassen som skal være i bagasjerommet. Vet ikke om det vil gjøre så stor forskjell men:p

Det så litt tøft ut, hehe:p

P1010230.jpg

kenwood Excelon KDC-X991 spiller, pluss et voltmeter som kunne vært moro å sette opp om jeg klarer. Bare å koble til batteriet er det ikke?

P1010232.jpg

Dragen min, hehe. Liker den litt:p

P1010233.jpg

Fått navnene på alle merkene jeg har i bilen på dørene;)

P1010234.jpg

P1010235.jpg

Men nå har jeg kanskje vist bilen min nok fram, tilbake til problemet mitt, kassen jeg beregnet feil mål på.

P1010237.jpg

Her er det jeg har gjort får å få mer volum inne i kassen, haha.

Så nå har jeg fått den opp i 71 liter, fra 64,5 liter tok litt tid men. Håper det funker.

P1010238.jpg

P1010239.jpg

Har 2 stykk KINETIK HC2000 til å dra alt av lyd, burde holde.

P1010241.jpg

Pluss en sterk dynamo til å lade dem opp:)

P1010242.jpg

2 stykk DynaBel BF 2252 til å dra mellomtone å diskant, funker veldig bra om jeg skal si det selv;) (Men det virkelig her er monstere den står på, 18 tommer horn bass, blir moro når jeg tar de inn i huset, haha)

P1010243.jpg

Lanzar OPTI6000D 6000W RMS til å drive bass høytaleren, håper det holder.

P1010244.jpg

Den er jo ganske stor:o

P1010246.jpg

Håper jeg får plass til alt sammen haha:p

P1010248.jpg

Men det jeg egentlig lurer på er om dere tror den kassen kan bli bra, eller burde jeg bare kaste den å lage en ny stor en med en gang?:s

Bare si i fra om dere ser ting jeg burde forandre på, eller om dere har noen forslag til oppsett eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fått lappen nå ja, men har litt lyst til å teste denne kassen.

Så kan jeg kjøre bort til deg etter det, så kan du jo si hva du syns om lyden. Å hva jeg burde gjøre får å få det bedre:)

Skal bygge den ferdig i dag. Blir spennende:) Den må jo klare noe i den kassen siden den er anbefalt av pioneer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider