SSBMW Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 jaja.. ikkje dårligt detta? stakkars volvoen så e blitt angrepen av rustå.. bråke fælt da?:p Siter -BMW 318is coupe e36 -93 Jeg kan motstå alt, untatt fristelser På leit etter skinn interiør til coupe e36! pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ååånai!!:) elle hengr bara i 1 skrue i manifoilen så litt mær en normalt ja men ikke ellers:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 fant noen bilder av når vi oerhalte motoren som jeg tenkte jeg kunne slenge ut. klar til og puttes nedi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 jaggu kje gale:P Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 åånai! fekk sotte den andre motoren på stative o i dag... heilt aleina! einaste va at d fløyt litt me olja på golve itte påXD. lika greit d, fekk ikkje opp bånnpluggen alikavell:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpower Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 go bil ;) Siter Audi a4<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 har fått byttet sideruter bak også nå... fått slike ruter man kan åpne. de som er på delux utgaven. men var jo ikke akkorat rustfritt nedi der da. lurer litt på om de som har laget disse bilene tenkte hvor de ville ha rust på denne bilen!:P som dere kansje klarer å se på det siste bildet går det ned igjen inn til kanten der pakkningen går!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 faen asså!! nå e d ein aen kar i haugesund så har kjøpt lik 142 som min! samme farge å alt og har nesten akkorat dei samme planane så meg!!::( oransj lakk, turbomaskin, senk. konne nå ha vore ein aen farge syns eg!!:( http://www.superstreet.no/forum/viewtopic.php?f=8&t=7100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen berge Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 ja stemmer det jeg har klart og finne en som var lik din,, men det er ikke nue uting det,, vis begge bilene er like med samme farge så er det greit og kjøre BREDT for polti vet jo ikke hvem av oss det er... jeg har kansje skjermer til deg som er meget bra . men de er til 68 mod og små blinkers, men det er jo bare og skjere hull til de store blinkerene vis du vi ha det på... ellers så er b230f motoren kommet i hus og og jeg har en b230at stående her.. men jeg går for sprut i min og da er turbo settet som er det orginale R-Sport kittet bare hyllemat... jeg holder på og skrur på viking om tirsdagene så det e bare og ta turen innom... espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 ja stemmer det jeg har klart og finne en som var lik din,, men det er ikke nue uting det,, vis begge bilene er like med samme farge så er det greit og kjøre BREDT for polti vet jo ikke hvem av oss det er... jeg har kansje skjermer til deg som er meget bra . men de er til 68 mod og små blinkers, men det er jo bare og skjere hull til de store blinkerene vis du vi ha det på...ellers så er b230f motoren kommet i hus og og jeg har en b230at stående her.. men jeg går for sprut i min og da er turbo settet som er det orginale R-Sport kittet bare hyllemat... jeg holder på og skrur på viking om tirsdagene så det e bare og ta turen innom... espen hehe, du skrur din 142 på Viking hgsd, og eg skrur min på Falck i hgsd:) hehe... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 hehe ja sant d:P men er intresert i skjermer ja... bare en fordel at det er små blinkers. tenkte jeg skulle lappe sammen det hullet og bruke parkeringslyset som blinklys alikevell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hei. har handla meg webber 45 gassere å har høvla tioppen 3mm. noen som har peiling på hvor mye hk. jeg kan forvente ut av dette?? er okså på jakt etter grenrør til en fornuftig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Gromt med sugemotor:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbjørn Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hele bakskjermer til 142? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg