Cathan Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Jeg var på julebord på lørdag og parkerte utenfor sammen med noen andre jeg jobber med. På søndag formiddag sto bilene sånn. Fiestaen er min. Avensisen som startet hele greiene hadde piggdekk. En liten oppfordring til andre. Ikke parker i glatte bakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 hehe. Jøss Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 kjedelig den der ja. Tricky og få de i fra hverandre igjen? skylda fikk vel avensisen regner jeg med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Jeg som synets at franskmenn parkerer tett.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 LLH skrev: kjedelig den der ja. Tricky og få de i fra hverandre igjen? skylda fikk vel avensisen regner jeg med.. Vi fikk først han som kjørte bilen nedenfor meg til å flytte bilen sin før vi begynte med fiestaen. Vi var 4 mann som skubbet og løftet. Det gikk ganske lett pga at et var så glatt. Når jeg fikk ut bilen min kjørte jeg hjem til eieren av saaben for å gi beskjed om hva som hadde skjedd siden vi ikke fikk tak i han på mobilen. Jeg var ikke der når de andre kom seg løs. Avensisen og tahoen er sjefene mine sine. Det eneste som skjedde med min bil var at speilet ble trykkt inn. Jeg fikk ikke en eneste ripe. Tahoen fikk en liten bulk i føren der den traff speilet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 LLH skrev: kjedelig den der ja. Tricky og få de i fra hverandre igjen? skylda fikk vel avensisen regner jeg med.. Det går vell ann å kjøre vekk bil for bil frå toppen. Så går det å dra eller løfte ut den bilen som er din, og så kjøre der du skal. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Actros 8x8 skrev: Det går vell ann å kjøre vekk bil for bil frå toppen.Så går det å dra eller løfte ut den bilen som er din, og så kjøre der du skal. Ikke uten å skrape opp bilene. De lå klin inntil hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Tenker det var knall start på dagen etter julebordet.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 hahha den er lei! Det der er overhodet ikkeno problem! ringe viking og få dem til å vinsje bilene oppover fra hverandre igjen;!9 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hehehe, liten og sterk den fiestaen som stoppet de andre bilene! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Kjipt! Opplevde det samme selv, bare med endel flere biler. Heldigvis så stoppet det 1 bil før min (som var den siste). Dette var på fjellet og eierene var sikkert spredd med mange mil :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Må bare unskylde at jeg ler litt av situasjonen, for det er litt gøy. Selv om jeg ikke hadde vert den som hadde brutt ut i latter om det var min bil. Mye skader på bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg