Essex Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 jeg selger mine 100% nye ubrukte skulderputer... de er røde, og TRD bokstavene er 'sydd' inn, ser veldig kule/proffe ut!! de er i 'vanlig' rød, ikke så skrikende rød som på bildet (blitz) 200kr,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Essex jeg selger mine 100% nye ubrukte skulderputer... de er røde, og TRD bokstavene er 'sydd' inn, ser veldig kule/proffe ut!! de er i 'vanlig' rød, ikke så skrikende rød som på bildet (blitz) 200kr,- Du får helt sikkert solgt de på http://www.ts-ogn.no Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 takker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg