Thomasaj240 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en amazon, kommer vell prosjekttråd etterhvert, men akkuart nå lurer jeg bare på om dere vet hvor mye jobb det er å få ventilerte 240 bremser, eller fra annen bil til å passe. å hvor jeg får tak i karosseri deler av god kvalitet og med riktig pass form ? Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Hei. Ventilerte bremser fra 240 er litt jobb å få til. Navet ligger utenfor skiva på Az. Skiva ligger utenpå navet på 240. 240 skiva bygger ikke like langt inn, så må lage nye caliperholdere for å få caliper langt nok ut mot skiva og det er ikke samme boltsirkel. Driver selv med dette prosjektet. Det er en liste over div. forskjellige som selger deler til Az, som er klistret her inne på 120 forumet. Vet at Classic Car Parts skaffer det som lar seg skaffe av karosserideler til Az. Dette er reprodeler, så passformen er ganske bra. Ikke Veng kvalitet. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQMonaro Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Her: http://www.nvak.no/misc/phorum/index.php får du svar på mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 det e vel lettere å smelle på bremser fra 140? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hei. Bremsene fra 140 og Amazon med 2-krets er det samme. Samme calipere og klosser. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en amazon, kommer vell prosjekttråd etterhvert, men akkuart nå lurer jeg bare på om dere vet hvor mye jobb det er å få ventilerte 240 bremser, eller fra annen bil til å passe. å hvor jeg får tak i karosseri deler av god kvalitet og med riktig pass form ? trur jeg hadde kortet en bakaksel fra 140 jeg og brukt 140 forstiling. bra utvalg innen felger oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg