Gå til innhold

Sarpsborg motor.

Ranger emnet

VEPSEN

Anbefalte innlegg

Skal slipe veiva til god motorn og lurte på å levere den på sarpsborg motor, ettersom en kompis babler ivei om hvor hyggelige og raske flinke osv. de er...

Er de bra på maskinering?

Veiva skal brukes i en små stressa og turbofisert 385 AMC motor(360 blokk/401 veiv)så den må få skikkelig pleie:D

De er vel ikke åpne på lørdager?

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vurdert å brukt Ski motorverksted i stede. Utstyret til Sarpsborg Motorverksted er etter det jeg har hørt gammelt. Forøvrig er det mye billigere å få gjort alt sånt arbeid o Sverige. Jeg bor i Halden så det er ikke så langt for meg. Les i Power eller lignende der er det annonser. Det bra med Sarpsborg motorverksted er jo at de har mye erfaring=peiling på hva de driver med.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at svenskene tar mindre for maskinering, men prisen er ikke så veldig nøye(er jo ikke snakk om uhorvelige summer).Men god service og skikkelig utført arbeid er derimot meget viktig! Hadde jeg hatt veeeldig god tid og bodd på sørlandet ville jeg brukt Vidmer.:)

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo sylinder service er ikke kjent for å være hverken raske eller service vennelige.... har ett par kompiser som har hatt dårlige erfaringer med dem. Dem har vist ansatt fler folk der nå etter det jeg har hørt så kanskje de er blitt raske ihvertfall.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Oslo sylinder service er ikke kjent for å være hverken raske eller service vennelige.... har ett par kompiser som har hatt dårlige erfaringer med dem. Dem har vist ansatt fler folk der nå etter det jeg har hørt så kanskje de er blitt raske ihvertfall.

Hørt og erfart det samme.

Uten tvil ville jeg brukt Sarpsbord motor.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...