Gå til innhold

Utfordring: "Bygg" en BILLIG chevy smalblock...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 573
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som motorsamler overtar jeg gjerne en 305 til en for meg fordelaktig sum. Men jeg er også ute etter en Caddy 500 og en Ford Y-block...

Jeg har som sagt en overflødig 305... som evt. vil bli spiker hvis vi ikke frisker den opp litt..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 caddy er jo en ypperlig motor da! Mye volum å lav vekt å så fines det jo en del trimmparts å få tak i i dag da.

Ja, det er det jeg har oppdaget på mine gamle dager. Jeg ble forelsket i denne motoren etter et besøk hos Bengt Borgen på Vinterbro for etpar år siden. Han ga meg en leksjon i motorens fortreffelighet.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg har oppdaget på mine gamle dager. Jeg ble forelsket i denne motoren etter et besøk hos Bengt Borgen på Vinterbro for etpar år siden. Han ga meg en leksjon i motorens fortreffelighet.

Har du litt penger til overs så kan du jo kjøpe denne ligger på ebay.

8512_1.JPG

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortreffelig?

nåh... vi har en kar her i skien som skulle begynne å kjøre dragrace på sine gamle dager...

Han skulle på død og liv ha nedi den 500 cid jernklumpen..:klovn:

han endte med å bytte det meste etterhvert..., topper fantest det ikke den gangen han først fikk den igang, men er kommet alu topper og ett insug på markedet nå..

Han har vel motvillig gått med på å være enige med oss at verden hadde vært enklere og hatt mere kr på kontoen om han hadde valgt en ferdig CBB istden...:titties:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider