Gå til innhold

Petter Solberg faller av bilen....

Ranger emnet

JEPS

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det vil ikke jeg.. kjipt å miste flere, om det skulle finnes noen der ute på nivået til Henri Toivonen da.. i mine øyne gjør det ikke det men

På den tiden var det ekte menn som kjørte sinnsyke biler. Ikke dagens sutrekopper.... (buhuhuhu de aktive diffene funker ikke som jeg vil buhhuhuhu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den tiden var det ekte menn som kjørte sinnsyke biler. Ikke dagens sutrekopper.... (buhuhuhu de aktive diffene funker ikke som jeg vil buhhuhuhu)

helt enig! i dag synes jeg rally er som når foreldra overtar sporten til ungene sine om å sutre og klage på alt som ikke stemmer bare for at unga dems skal vinne!

Før i tiden kjørte onklige sjåfører rå muskler. i dag skal alt være så perfekt og preppa at om du mangler EN jævla pigg på dekket så vinner du ikke og da må du saksøke noen!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem var sjuke i hue før i tida, bare se på åssen fart dem har når publikum hopper ut av veien rett før bilen kjører over dem i hundre og helvette... da skal du væra rimelig sjuk i hue for å ikke sleppe gassen i frykt for å peise over noen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe B var genialt, pingler som ikke fortsatte med det! Hvor mange ganger har det ikke vært nesten-dødsulykker i WRC? f.eks markko märtin sin utforkjøring, Petter sin i Wales for en tid tilbake+++

Betyr det at det skulle blitt slutt på WRC også hvis en strøyk med? risken er alltid der.... nei, fjern plomberte restriktorer og tråkk pedalen i vater.

Gamle bukkene som har de stiveste horna!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider