bJQRN Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Hallo har planer om og lakke mine bremsecalipere. Jeg har tilgang til lakk sprøyte. Har lest litt rundt og fått med meg at hammerite lakk holder og har en grei pris. Noe som jeg får tak i på bilxtra? Jeg lurer på om jeg burde bruke lakk sprøyta, spray boks, male på for og få det beste resultatet. Har pusset dem så de begynner og bli "blanke", og skal rense de med Aceton. Hvor får jeg kjøpt det?(Aceton) :] Jeg er ute etter det beste for en billig penge. Siter Mercedes Benz 190E Powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MondeoZetec96 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hammerite får du så vidt jeg vet tak i på bilxtra ja! jeg har selv lakkert calliperne mine! jeg pusset de ordentlig ned ja, også brukte jeg noe så enkelt som sprayboks(vel og merke spray som er egnet til den varmen)! jeg er bra fornøyd, men er godt mulig du er ute etter noe bedre enn det! aceton er jeg ikke helt sikker på hvor man får tak i... :S kan se bilde litt nede på sia her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg