Skody Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Jeg skal til Australia 1år nå. Tenkte å "fylle opp" en container med godis og sende hjem, men det koster fort 30.000,- :-/ Lurte på om noen andre går i samme baner?Jeg skal være der ett år, og kan ta på meg å se etter/finne potensielle objekter. Hvis 2-4-5 går sammen og spleiser blir ikke frakta sååå dyr! Det jeg ser etter er ev. en komplett AE86 og/eller motor og drivlinjer fra Toyota etc... Håper å knytte noen kontakter før jeg reiser på nyåret! mvh Trond c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jaha? har jeg gått glipp av noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tråden er over 3 år gammel! Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 veit .men skody bor mindre enn ei mil fra meg da ..jeg har ikke registrert at han har vært bortreist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Dessuten er det ikke pent å snoke i de gamle (truse)innleggene mine. Klipp deg og få deg en jobb! hmm.. stemmer det. du HAR jo klipt deg. :ass: PS! For ordens skyld; jeg kjenner Zefiro. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hm ,,jau ..truseinnlegg . tja ...pampers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg