Laaars Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 du skal ha en fin bil, stylet, 200 hk til 30 lapper max? det må bli en sinnsykt rævkjørt bmw 325! Alle skal ha bra bil til under 30 lapper? det GÅR IKKE! Hvor står det at han skal ha 200hk? Kjøp en E30, ikke gå for noen stor, tung og lat 7-serie... Kanskje fint for de som liker å cruise og skryte av mye unødvendig ekstrautstyr, men jeg hadde nok foretrukket en mindre og hendigere E30. Min mening iallfall... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 for 30 lapper kan du til og med kjøpe deg 335 88mod! grommere bil enn det til den prisen får du ikke tak i ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 "Bilen har gått 298.000 men motor har gått ca 200.000." Utifra annonsen høres det ut som et greit kjøp for meg. Få lakk på bakluka og noen feite felger, så er du ferdig. Da kan det jo være et greit kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 få fatt i en gammel saab 900 turbo:) Kjører fra det meste annet i prisklassen du er på jakt etter, og hvis den ikke gjør det, kan du bare skru opp trykket og få 210-220 hk. Styling kan du igrunn glemme, finnes omtrent ikke til disse gamle 900'ene, men noen fine felger er alltids mulig å få fatt i:) Bilene begynner å bli vanskelig å få fatt i, det meste er gammelt og rusta gjør seg vel gjeldende, men duverden så moro hvis du likevel bare skal ha bilen i ett år:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 få fatt i en gammel saab 900 turbo:) Kjører fra det meste annet i prisklassen du er på jakt etter, og hvis den ikke gjør det, kan du bare skru opp trykket og få 210-220 hk. Styling kan du igrunn glemme, finnes omtrent ikke til disse gamle 900'ene, men noen fine felger er alltids mulig å få fatt i:) Bilene begynner å bli vanskelig å få fatt i, det meste er gammelt og rusta gjør seg vel gjeldende, men duverden så moro hvis du likevel bare skal ha bilen i ett år:) mvh oddi aero-kit er gromt, gikk en sølvgrå 900 turbo aero i hokksund noen når siden, noe påkosta hos KRB visstnok. Den var grom, men påkosta ja:) volvo turbo er beste valget om du skal ha bensin utvilsomt. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Stiller meg bak oddi her. 900 turbo gir veldig mye morro for pengene! Og som biring sier, er de skamfete med aero-kit. Det skal sies at det er veldig vanskelig og oppdrive det kittet. Om du ikke har noe i mot FWD, så tror jeg du blir fornøyd med den. De fikk vel brekket på bakhjula i 88. Dette er jeg ikke helt sikker på, så rett meg om jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hadde tittet på en peugeot 106 Xsi/rally Morsom bil med mye kjøreglede. 900-1000kg og 103hk orginalt;) det spreller godt fra seg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Gå for en fin orginal bmw e30 med litt motor. Har du den i ett år, og holder den godt, så kan du selge den med fortjeneste om du er heldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micrakid Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 akkurat nå har jeg faktisk også litt lyst på civic.. Syntes de fleste av de som er stylet ser så jææævlig gromme ut.. Men sitter ikke så alt for mye enn en gressklipper under fronten på de fleste av dem da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Alle skal ha bra bil til under 30 lapper? det GÅR IKKE! Det er det dummeste jeg har hørt. Såklart får man seg en bra bil for under 30 lapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Det er det dummeste jeg har hørt. Såklart får man seg en bra bil for under 30 lapper. ja helt klart Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 en kompis av meg kjøpte akkurat en golf 3 vr6 til 49000,- steike for en fin bil! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 ja helt klart ja man gjør faktisk det, trenger ikke bruke en formue for og få seg en bra bil. Men du betalte jo sikkert over 30 lapper for 240`n din så den må jo være bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Jeg kjøpte denne 300TE'en for 1.5år siden. Beste bilen jeg har hatt. Nydelig motor, nydelig komfort, vanvittig kvalitetsfølelse og et udødelig design! Skulle aldri ha solgt den. ALDRI! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 den så faenimeg pen ut! mye måtte u gi for den? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg