Slim! Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Heisann Holder på å titte rundt etter bil for tiden. For et par dager siden fant jeg en rimelig ålreit en hos en bilforhandler som ligger på Nesodden. Jeg fant den gjennom Motorbørsen.no og kunne sikkert funnet den igjen, men siden reagerer ikke for tiden så jeg tenkte jeg kunne spørre her om noen har et navn eller enda bedre, en internettadresse til denne forhandleren. Jeg vet ikke mer enn at den ligger på Nesodden, men det er jo ikke så stort der ute at det florere av forhandlere. Noen som har noen tips? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 http://www.gulesider.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Jeg prøvde meg der først, men det ga ikke noen resultat hverken for "auto nesodden" eller "bil nesodden" Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Ummmm, kan det være Akershus Bil? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 sikkert akershus bil! isåfal er adressen dit http://www.akershusbil.com Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Akershus bil ligger ikke på Nesodden, men rimelig nærme. Jeg bor på Nesodden og vet at det finns en forhandler her ute. Ligger på Fagerstrand sånn ca 2 km fra huset mitt. Husker ikke navnet på han, men for å si det sånn: Jeg hadde ikke turt å kjøpe noe som helst av han. Ikke til å stole på sies det. Har hagen full av biler som han stort sett bare selger til folk som bor et godt stykke unna Nesodden.... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Mr. Aerodeck Akershus bil ligger ikke på Nesodden, men rimelig nærme. Jeg bor på Nesodden og vet at det finns en forhandler her ute. Ligger på Fagerstrand sånn ca 2 km fra huset mitt. Husker ikke navnet på han, men for å si det sånn: Jeg hadde ikke turt å kjøpe noe som helst av han. Ikke til å stole på sies det. Har hagen full av biler som han stort sett bare selger til folk som bor et godt stykke unna Nesodden.... Ove's Bil... Virker som en litt tvilsom type, men han har mye artige biler da. Masse fete amcars og greier. Prisene hans er litt høye etter min mening. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Ove er en tvilsom kar ja. En gang ble han banket opp av en misfornøyd kunde, det så jeg helt tilfeldig når jeg gikk forbi :D Og bilene han selger er for det meste tyskimportert, og de selger han ganske dyrt..Noen av bilene oppbevarer han i hagen, og de som har stått der noen år burde du kanskje sjekke for rust ;) En gang solgte han en Mercedes 230CE som "strøken". Det viste seg at bilen var tidligere kollisjonsskadet og brannskadet innvendig. Sto i "Motor"... Hjemmesiden hans er linket på motorbørsen et sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Ikke mye lovord her. Får jeg kjøper skal vi nok se godt over bilen, men hvordan er det egentlig. Hvis vi sjekker bilen for rust og prøvekjører den og alt virker helt fint og etter en uke så står den og ryker. Kan man ta den med tilbake til selger da eller kan man da ta opp en sprayboks og spraye "LURT!" over hele bilen? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hvis han er noenlunde profesjonell ( noe jeg ikke er sikker på :D ) burde du få en slags forsikring for at bilen ikke stopper de første ukene...Så han igår når han ordnet ut på plassen med en Granada 2.0 Ghia mens han drakk av lommelerka si :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Jaja. Han hørtes ikke absolutt über profesjonell ut :D Jeg får se når MotorBørsen blir tilgjengelig igjen om bilen fortsatt er der. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 ikke kjøp bilen der nei!!! hørt rykter om han... sagflis i motortrommet.. km stand tilbakestillt osv.. de bilene som står mellom eppletrærne i hagen hans har stått der en del år!! det burde være en grund til at de blir stående der å!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Slim! Heisann Holder på å titte rundt etter bil for tiden. For et par dager siden fant jeg en rimelig ålreit en hos en bilforhandler som ligger på Nesodden. Jeg fant den gjennom Motorbørsen.no og kunne sikkert funnet den igjen, men siden reagerer ikke for tiden så jeg tenkte jeg kunne spørre her om noen har et navn eller enda bedre, en internettadresse til denne forhandleren. Jeg vet ikke mer enn at den ligger på Nesodden, men det er jo ikke så stort der ute at det florere av forhandlere. Noen som har noen tips? hmmm.. Motorbørsen-siden skal være oppe å gå den. http://www.motorborsen.no (mange som skriver internet-adressen med ø i motorbørsen. Det går jo ikke.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hehe, er det snakk om Oves bil?? ikke kjøpe bil der nei!!! var en gang han hadde solgt bil til en kar utenfor akershus et sted!!! bilen varte under en uke, så ble den satt på verksted for en grundig sjekk! ja tro det eller ei.... sagflis i tanken ol. kjøperen av denne bilen tok faktisk saken i egne hender, og tok med seg noen svære "kraftkarer" for å banke dritten ut av vår kjære Ove;) og ja han fikk juling!! han var vel på sykehuset en liten stund, og turte aldri å fortelle til folk hva grunnen var, kanskje ikke så rart! det er godt mulig han har skjærpa seg nå, men tror nå ikke at han har helt rent mel i posen (eller hva det heter:rolleyes: ) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hadde blitt rimelig sur sjæl jeg ehrnst.... For å få sjappa si til å gå rundt med det ryktet han har kan han jo ikke ha rent mel i posen da!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg