Gå til innhold

Bilforhandler på Nesodden

Ranger emnet

Slim!

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dinglevims

Ove's Bil... Virker som en litt tvilsom type, men han har mye artige biler da. Masse fete amcars og greier. Prisene hans er litt høye etter min mening.

Jeg ringte han en dag jeg hadde et annet ærend på Fagerstrand. Ville se på en 91 300 TDT han hadde stående. Nydelig bil med bra med utstyr. Han var ikke til stede, og nektet å fortelle meg hvor bilen var. Han ble skikkelig uhøfflig i telefonen, og jeg prøvde flere ganger å si at jeg skulle til Fagerstrand, så hvis han kunne fortelle meg hvor bilen sto, ville jeg dra og ta en titt på den. Unnskyldningen for å ikke fortelle meg det var at bilen var så bra, at jeg ville ikke få noe godt inntrykk av den uten å prøvekjøre den. Det viste seg å være der jeg trodde, så jeg dro og tittet allikevel. Der sto bilen med speedometeret demontert. Skulle nok skru litt km.

Forhørte meg litt om Ove's hos kunden jeg var hos. De aller fleste kjente visst til han, og derfor var det ingen lokale som handlet der. Førsteklasses skurk.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Hvis han er noenlunde profesjonell ( noe jeg ikke er sikker på :D )

burde du få en slags forsikring for at bilen ikke stopper de første ukene...Så han igår når han ordnet ut på plassen med en Granada 2.0 Ghia mens han drakk av lommelerka si :)

De fleste forhandlere gir vel 3-6 mnd bruktbilgaranti?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

De fleste forhandlere gir vel 3-6 mnd bruktbilgaranti?

Garantien til Ove er at hvis bilen ikke holder de første to ukene dekker han 25% av verkstedkostnadene :rolleyes:

Fint du nevnte demonteringen av speedometeret, Yoneck.

Da har jeg et vitne på skurkebusinessen hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider