RusH Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Jeg vurderer sterkt en ST150, men lurer på et par ting. Hvordan er bilen på vinterføre? opp og ned til fjellet f.eks (is, hard ujevn snøvei). Hvordan er bilen på motorveien? Har hørt at RPM ligger på over 3000 i 100km/t? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 grunnen til høøyt turtall er utvekslingen i girkassa, men det er på 4 giret da. ligger på rundt 2500 på 5. i hundre ca. . jeg er fornøyd med min. så lenge jeg er snill på gassen er bilen snill tilbake. artig å føle responsen når man ligger i 80-90 i 5 gir, banker inn 3 gir å gir full gass. er sprek bil Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Dette er en helt kongebil. Med stivere fjører og dempere som jeg har, er det som en gocart. Veldig presis på styringa. Eneste er antispin som slår inn litt ofte på 2-3. gir, men den er det jo bare å slå av :) Eneste jeg kan si jeg savner i bilen min er varme i setene og inne\ute temp. Og ikke minst større bensintank. Da det går litt gasolina... Må si meg enig med Drømmeren at det er morsomt å kjenne draget i disse, nå er min chippet da, og det er ingenting som er kulere enn å ta rånerne i 1.8t med en liten rød konebil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg