Denominator Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Som topic sier er jeg på utkikk etter hjulkapsler med hull i midten slik at jeg kan bruke de på en 4x4 med frihjuslnav. Har lett på nettet i hele kveld, men finner ingen norske forhandlere. Skal ha de før jul, så handling i utlandet er ikke noe option. Noen som vet hvem som forhandler slike? Er også på utkikk etter overtrekk til reservedekket som er montert på bakluka til en chevy k5, noen som også vet hvor jeg får tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Er vel bare og kutte hull selv??? Kjøpe noen uten. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denominator Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Er vel bare og kutte hull selv??? Kjøpe noen uten. Det blir nok litt for jalla for min standard :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg