Gå til innhold

Bytte bensintank ved ombygging fra forgasser til injection?

Ranger emnet

desses

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Lurifaks

Ungdom + GTI er en farlig kombinasjon blandt forsikringsselskap. Golf er værsting der! :D

Hvis vi skal snakke om forsikrings værsting, blandt ungdoms bilene, så har vell ikke golf værst statestikk. Sier ikke dette er det værste heller, men pent er det ikke... ;)

Kjøpte i fjor en -91 Corrado G60, undertegnede var da 23 år, bonus er for pingler (:D ) , så den var ikke tilstede, altså jeg startet på bunn.

På denne bilen, med 8 K i kjørelengde, full kasko (lån på bilen), og min fullstendig manglende bonus, skulle da IF ha den nette sum av 49000 Norske Kroner, årlig.:eek:

Da begynner det bli kostbart for en 12 år gammel bil.

Registrert på fatter, med 75 % på 25 året ( merk, jeg er 23 :cool: ), full kasko og 8 K, havnet forsikringen ned i 7500 kr.

Mulig??

En gammel mann, som far min er vell 110 % mer trafikkfarlig bak rattet enn jeg er. De skulle vell heller belastet eldre menn med obligatorisk kjøre opplæring, 1.gang i året! Og vi unge menn,( og damer) skulle fått billigere forsikring, så vi fikk råd til å kjøpe de bilene vi ville ha, som kanskje er litt mere trafikksikre enn hva vi suser rundt i...

Tror det er mange som har måtte kjøpe en "eldre", "mindre" sikker bil, pga bl.a forsikrings premien.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker statistikk vet du, og bilførere under 24 år er mye oftere innblandet i trafikkuhell enn eldre menn med hatt.

Hvor mange av de under 24 som har blitt provosert og deretter kræsjet av eldre menn med hatt er en annen sak.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.,..

Men viktigst av alt, husk, eldre menn har blitt kuet av MOR i mange, mange år. Så når de får sette seg i en bil med litt krutt i, mister de alt omløp...;)

Impotensen slår til oppe i hjernen dems :D

Full speed, full crash...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Hehe.,..

Men viktigst av alt, husk, eldre menn har blitt kuet av MOR i mange, mange år. Så når de får sette seg i en bil med litt krutt i, mister de alt omløp...;)

Impotensen slår til oppe i hjernen dems :D

Full speed, full crash...

Boooorn to be wiiiiiild..

Looking for adventure... get out on the hiiiighway:) (eller.no sånt)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider