Tsbusa Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Lager bare en liten tråd om harry tralla mi. Som ble "ny" bruksbil, etter at jeg solgte Micra'n min her for noen dager siden. Volvoen brukes som hverdagsbil til og fra jobb igrunn. Har en meget fin bayer turbo som jeg driver å bygger mer på nå i vinter som står inne, en chevy van som dra bil og fest vogn, og en motorsykkel.. Så Volvoen er bare a-b bil. (Kommer nok for salg til våren hvis interesse, skal gjøre noe smått med den til da uansett). Kjerra er en 85 modell 245. B23A som liker bensin godt. - Blått interiør - El vindu x4 - Sentrallås - Servo - Varmeseter Osv Gått hele 347 000 (Med andre ord, snart innkjørt). Her er noen bilder; Litt jalla dunk må man ha; (Fungerer faktisk bra nok til sånn øs kjøring) Im out- ! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 85 modell? Med lister nederst på dørene og 86+ speil? Så jo ut som ei brukbar børse det her da :) Så ganske bra ut for rust!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 85 modell? Med lister nederst på dørene og 86+ speil? Så jo ut som ei brukbar børse det her da :) Så ganske bra ut for rust!? Kom to typer i 85 :) Nye typen 85--> Altså en 86 modell, registrert i 85 . og gamle typen <--85 Vil tro det er slik det har seg :) Pen bil da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 85 modell? Med lister nederst på dørene og 86+ speil? Så jo ut som ei brukbar børse det her da :) Så ganske bra ut for rust!? Er bra for rust ja. Noe småtteri rundt om, kun noen små rusthull i kanaler. Skal sveisest når jeg får tid. Kom to typer i 85 :) Nye typen 85--> Altså en 86 modell, registrert i 85 . og gamle typen <--85 Vil tro det er slik det har seg :) Pen bil da Stemmer nok det. Brukerhåndboka som følger med bilen, så står det at det er 86 modell, bilen er førstegangsreg 12.12-85 Så det er nok egentlig en 86 modell ja tenker jeg:) Bilen er helt grei den til sitt:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Så ut som en fin bruksbil det der:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg