Gå til innhold

kosetråden for mazda menn (OT tråden for mazda)

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

fatter'n har nå 2008 mod mazda 6 som firmabil.. det er på ingen måter en dårlig bil å kjøre med L bak hvertfall.. blir nok tilbrakt mye tid i den når jeg blir 18..

den bilen anbefales på det sterkeste, en sinnsykt fin og god bil å kjøre. og de setene i den gjør godt for en dårlig rygg

Enig. Svingod å kjøre, nydelig front og deilig interiør :) Særlig advance plus der man har mer utstyr. Blir min neste bil:)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Svingod å kjøre, nydelig front og deilig interiør :) Særlig advance plus der man har mer utstyr. Blir min neste bil:)

fatter'n har alt utstyret til den, dem gjorde et par feil inne på østerås når firmaet hans handla der, den bilen han egentlig skulle ha blei solgt og nå sånt, derfor fikk han heller en mer utstyrt bil enn han egentlig skulle ha, han fikk også en annen farge og no andre felger.. den bilen er en drøm uten like. eneste jeg syns er merkelig på den er den giringa, kjennes ut som sånn magneter som er på kjøleskap når du først har dratt den til et gir, og ut igjen av giret er det som en kjøleskaps-dør. utrolig drakraft i motoren også + at den er helt sinnsyk stabil med henger med bil på.. merket ikke stort til at vi hadde en tung 240 med bur hengende bak nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang en -77 616 som det var meningen å gjøre litt morro med, men pga. ungdommelig overmot og plassmangel endte den desverre sine dager i spikeren. Synd og skam, det var en artig bil! Veide nøyaktig 1000 kg, og det virka som ca. 800 av dem lå på framhjula. Vifta lett med rompa den! Noen som har en sånn? Lenge siden jeg har sett en...

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter'n har alt utstyret til den, dem gjorde et par feil inne på østerås når firmaet hans handla der, den bilen han egentlig skulle ha blei solgt og nå sånt, derfor fikk han heller en mer utstyrt bil enn han egentlig skulle ha, han fikk også en annen farge og no andre felger.. den bilen er en drøm uten like. eneste jeg syns er merkelig på den er den giringa, kjennes ut som sånn magneter som er på kjøleskap når du først har dratt den til et gir, og ut igjen av giret er det som en kjøleskaps-dør. utrolig drakraft i motoren også + at den er helt sinnsyk stabil med henger med bil på.. merket ikke stort til at vi hadde en tung 240 med bur hengende bak nei

Ja mazda vant trekkbil-testen (husker ikke hvor) i ett blad her om dagen. Giringa er litt uvant ja, men den er veldig presis og god synes jeg bare du blir vant med det :)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider